پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت ورئیس هیات مدیره موسسه مطوفین حجاج ایران

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت ورئیس هیات مدیره موسسه مطوفین حجاج ایران

رئیس سازمان حج و زیارت طی دیداری با رئیس اداره مطوفین حجاج ایرانی عربستان دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ عصام ازهر رئیس هیات مدیره موسسه مطوفین حجاج ایرانی که به تازگی مسئولیت این موسسه را بعد از رفتن دکتر طلال قطب عهده دار شده است با حضور در محل اسکان علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت با وی دیدار و گفت و گو کرد.
عصام ازهر در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات به عمل آمده واحدهای مختلف و شرکت‌های تحت پوشش و طرف قرارداد، افزود : در دوره جدید تلاش می شود با رویکرد جدید ، خدمات بهتر و بیشتری به زائران ایرانی داده شود .
وی عنوان کرد : امسال تدابیر ویژه ای برای رفع نواقص و کمبودها در حوزه خدماتی این موسسه بر اساس بررسی عملکرد سالهای گذشته اندیشیده شده که امید است به بهبود خدمات در سال جاری بیانجامد.
وی همچنین از حضور رئیس سازمان حج و زیارت در سرزمین وحی استقبال کرد و افزود : این زمان فرصتی برای تعاملات بیشتر و بهتر دو جانبه است.
بر اساس قوانین جاری عربستان ، خدمات در مشاعرمقدس به حجاج کشورهای جهان از طریق 6 موسسه مطفوین که زیر نظر وزارت حج عربستان فعالیت می کنند ارائه می شود و در این میان یک موسسه به عنوان موسسه مطوفین حجاج ایران خدمات رسانی به حجاج جمهوری اسلامی ایران را ارائه می دهد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.