پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از هتلهای محل اقامت زائرن در مکه مکرمه

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از هتلهای محل اقامت زائرن در مکه مکرمه
رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه ارزیابی روند اجرایی عملیات حج تمتع 98 امروز دوشنبه از هتل های محل اقامت زائران ایرانی در مکه مکرمه دیدن کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان ، با حضور در بخش های مختلف خدماتی هتل اعم وضعیت اتاق ها ، رستوران ،بخش های درمانی و پزشکی و امکانات مربوطه و نیز انبار مواد غذایی هتل ها و اسناد مربوطه و اینکه اجناس تحویلی را منطبق با کمیت و کیفیت مد نظر و در زمان خود تحویل گرفته و نیز روند نگهداری این مواد و شرایط آن بازدید کرد.
وی که با حساسیت همه بخش ها را مورد بازدید قرار می داد ، ضمن شنیدن نقطه نظرات دست اندرکاران مربوطه در هتل ها ، برخی نکات و مباحث را تذکر دارد و خواستار اصلاح آنها شد و گفت : باید همه توان خود را در خدمت شایسته به ضیوف الرحمن به کار بندیم .
وی تصریح کرد :در این میان رضایت زائران و تامین رفاه آنان و حفظ و ارتقا سلامتی آنان باید مورد توجه همه بخش ها قرار گیرد.
رئیس سازمان حج و زیارت همچنین با حضور در جمع زائران مستقر در این هتل ها طی گفت و گویی صمیمانه با آنان از میزان رضایت آنان از چگونگی ارائه خدمات و تغذیه و نحوه عمل و رفتار مجریان و نیروهای هتل در بخش های مختلف با زائران مطلع شد و نسبت به رفع نواقص و کمبودها و اصلاح امور به طور جدی در اسرع وقت تاکید کرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.