پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آخرین آمار حضور زائران ایرانی در مکه مکرمه

  • 31 تیر 1398
  • 19:51
  • 0 دیدگاه
  • 661 بازدید
  • Article Rating
آخرین آمار حضور زائران ایرانی در مکه مکرمه
رئیس ستاد حج و زیارت در مکه مکرمه از حضور حدود 34 هزار زائر ایرانی تا پایان وقت امروز دوشنبه 31 تیر ماه در مکه مکرمه خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ اکبر رضایی با اشاره به آمار ورود زائران به این شهر گفت: برخی از زائران که مدینه قبل محسوب می شوند، بعد از حضور در مدینه منوره و انجام عبادات و زیارت عازم مکه مکرمه شده اند.
وی خاطرنشان کرد: اعزام زائران مدینه قبل به مکه مکرمه از روز شنبه 22 تیرماه آغاز شده است و این اعزامها همچنان و با توجه به اقامت آنها در مدینه منوره، ادامه دارد.
رئیس ستاد حج و زیارت در مکه مکرمه تصریح کرد: تاکنون 19 هزار و 552 نفر از زائران مدینه قبل در قالب 138 کاروان وارد مکه مکرمه شده اند و این اعزامها به ترتیب در حال انجام است.
به گفته وی، انتقال زائران مدینه بعد نیز از ایستگاههای پروازی کشورمان به فرودگاه جده از تاریخ دوشنبه 24 تیرماه آغاز شده و همه روزه پروازها تا انتقال همه زائران مدینه بعد ادامه دارد.
رضایی عنوان کرد: تا پایان وقت امروز دوشنبه 14 هزار و 361 نفر از زائران مدینه بعد در قالب 98 کاروان وارد سرزمین وحی شده اند؛ این افراد بعد از پیاده شدن در فرودگاه جده به جحفه عزیمت کرده و بعد از احرام بستن وارد شهر مکه مکرمه می شوند.
وی اظهار کرد: تاکنون 33 هزار و 913 نفر در قالب 236 کاروان از زائران مدینه قبل و مدینه بعد وارد مکه مکرمه شده اند و در روزهای آتی بر حضور زائران در این شهر افزوده می شود.
رضایی شرایط زائران حاضر در مکه مکرمه را مطلوب دانست و شرایط عملیات و اجرای آن ابراز رضایت کرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.