پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ورود کاروان جانبازان کشورمان به مدینه منوره

ورود کاروان جانبازان کشورمان به مدینه منوره
کاروانی از جانبازان کشورمان برای انجام مناسک حج تمتع امروز سه شنبه وارد مدینه منوره شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، کاروان جانبازان سرافراز میهن اسلامی مان صبح امروز سه شنبه با استقبال حجت الاسلام و المسلمین سید جواد مظلومی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی و ناصر حویزاوی رییس ستاد مدینه وارد فرودگاه این شهر شدند و به جمع زائران خانه خدا پیوستند.
کاروان جانبازان دفاع مقدس با پرواز شماره 1424 شرکت هواپیمای ایران ایر "هما" وارد شهر پیامبر مکرم اسلام شدند .این کاروان در مجموع با تعداد 70 زائر متشکل از 24 جانباز قطع نخاعی ، شیشمیایی و قطع عضو از استان های مختلف کشور وبقیه همراهان آنان است تا بتوانند درطول مناسک حج اعمال خود را بجا بیاورند.
منیژه صفی یاری جانباز 70 درصدی تنها جانبار زن در این کاروان است که به همراه همسر خود به این سفر معنوی آمده است.
جوانترین جانباز این کاروان نیز صادق عساکره متولد 1363 از استان خوزستان است.
جوانترین همراه در این کاروان هم علیرضا طلابکی ترقی متولد 1383 از قم است که به همراه پدر خود به سرزمین وحی مشرف شده است.مدیرکاروان جانبازان در این رابطه به خبرنگار ستاد خبری حج گفت: با توجه به اینکه زائران این کاروان از استان های مختلف هستند دوره های آموزشی ویژه آنان در مدینه و مکه برگزار می شود.
بنابراعلام سازمان حج و زیارت، برای اسکان این زائران به دلیل شرایط خاص یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم نبوی در نظر گرفته شده است و در مکه نیز برای رفت و آمد از سرویس حمل و نقل استفاده می کنند.
کاروان جانبازان کشورمان پنج روز در مدینه منوره توقف خواهند داشت و پس از زیارت حرم نبوی(ص) و ائمه بقیع (ع) السلام)، برای انجام مناسک حج راهی مکه مکرمه می شود.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.