پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست حجاح ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با جانبازان زائر در مدینه دیدار کردند

سرپرست حجاح ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با جانبازان زائر در مدینه دیدار کردند
علی رضا رشیدیان ؛رئیس سازمان حج و زیارت و حجت الاسلام نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی روز چهارشنبه با حضور در محل اقامت جانبازان دفاع مقدس که سه شنبه وارد عربستان شده اند ، دیدار کردند.
علی رضا رشیدیان در این دیدار که گفت و گویی صمیمانه با جانبازان داشتند ، گفت : خادمی جانبازان در این سفر معنوی افتخار ماست آن هم مردان و زنانی که به نمایندگی از ملت ما پرچمد ار عزت، آزادگی ، استقلال و هویت ایران اسلامی هستند.
وی اظهار کرد : امروز آنچه ما داریم از ایثارگری ها و فداکاری های شما جانبازان و ایثارگرانی است که همه داشته های خود حتی جان را درط بق اخلاص نهاده برای حراست از مام میهن و عزت و شرف این کشوربدون لحظه ای تردید پا به میدان نبردی نابرابر نهادید و با سربلندی از آن بیرون آمدید.
وی تصریح کرد : خداوند بالاترین مقام و عزت را نصیب شما جانبازان و ایثارگران نموده و حضور شما در کاروان حج جمهوری اسلامی فرصتی مغتنم برای یادآوری دلاور مردی ها و رشادتهای شما و شهداست که از این این سرزمین و عزت واقتدار آن حفاظت نمودید.
وی خطاب به آنان گفت : شما پرچمداران های عزت و سربلندی کشورمان هستید و امید است تک تک ما قدر شناس و خادم خوبی برای شما قهرمانان ایران زمین باشیم .
کاروان 70 نفره جانبازان دفاع مقدس و اعضای خانواده هایشان به منظور انجام اعمال حج روز سه شنبه در قالب کاروانی وارد مدینه منور شدند
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.