پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تداوم بازدیدهای نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج زیارت از وضعیت هتل ها و خدمات آنها در مدینه

تداوم بازدیدهای نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج  زیارت از وضعیت هتل ها و خدمات آنها در مدینه
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه ارزیابی های از عملکرد و خدمات ارائه شده در هتلها و مراکز اسکان زائران امروز به دو هتل بدر المدینه و مراج الطیبه در مدینه منوره سر زدند.
حجت الاسلام عبدالفتاح نواب و علی رضا رشیدیان ضمن سرکشی به بخش های مختلف هتل از وضعیت اتاق ها تا آشپزخانه ها و غیره در بین زائران حضور یافتند.
آنان طی گفت و گو با زائران نقطه نظرات آنان را شنیدند میزان رضایت یا عدم رضایت آنان را از این خدمات و امکانات در اختیار جویا شدند.
یکی از این زائران که جوانی 30 ساله است می گوید : لحظات عرفانی، معنوی و عبادی خوبی درمدینه در مسجد النبی (ص) ، قبرستان بقیع و زیارت دوره و نیز مراسم معرفتی که از سوی بعثه مقام معظم رهبری در هتل ها برنامه ریزی شده ، گذرانده ، لذت حضوری که در سایه آرامش و آسایش حاصل از تلاش های نیروها و دست اندرکاران اجرایی فراهم شده است.
او در ادامه به منظور تقدیر از این تلاش ها ، لوحی را که با هنر خود به صورت کارروی مس تهیه کرده بود به نمایندگی از زائران حاضر در این هتل به مدیر اجرایی در مجموعه اهدا کرد.
یک زائر اصفهانی هم انبوهی از تسبیح هایی ویژه طواف و سعی بین مروه و صفا تهیه کرده و بین زائران توزیع می کند تا در زمان انجام اعمال با در دست داشتن آن بدون اشتباه آنها را انجام دهند.
او می گوید : چندین سال است که خداوند این فرصت را به او داده به حج بیاید و هر بار در طول سال این تسبیح ها را آماده و درموسوم حج بین زائران توزیع می کند تا هم در ثواب زیارت آنان شریک شود و هم کمکی کرده باشد تا اعمال دقیق و صحیح انجام شودو.
زائران با چهره های روشن و بشاش مشتاقانه خود را برای اعمال و مناسک حج مهیا می کنند و در میان این زائران کاروانی از زائران شهرستان گناباد در حال ترک هتل هستند که با بدرقه رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی عازم مسجد شجره می شوند تا بعد از بستن احرام به مقصد مکه مکرمه حرکت کنند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.