پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت از هتل دارلکرام مدینه

بازدید نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت از هتل دارلکرام مدینه
رئیس سازمان حج و زیارت به همراه نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در آخرین روز حضور خود در مدینه منوره و در ادامه سرکشی و بررسی فعالیت های اجرایی و خدماتی به زائران، از هتل دارلکراام بازدید کردند.

علی رضا رشیدیان در این بازدید با بیان اینکه عملیات اجرایی و کار انتقال زائران و خدمات رسانی به آنان در مراحل بعدی در مدینه و مکه به طور نسبی مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی اظهار کرد: همه تلاش ما در بخش های مختلف و دسستگاه ها و نهادهای همراه و همکار در این عملیات جلب رضایت ضیوف الرحمن است و در این خدمت صادقانه از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنیم .

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی هم در انتهای این بازدید گفت : زائران گستردکی و حجم خدمات و تلاش های مضاعف برای ارائه مطلوب این خدمات را به خوبی درک می کنند .

حجت الالسلام سید عبدالفتاح نواب افزود : آنان هم قدردان این تلاش ها و زحمات هستند و به اشکال مختلف این قدردانی را نشان داده اند.

وی ادامه داد : در مورد مباحث فرهنگی زائران تلاش های گسترده ای شده، زحمات بسیاری کشیده شده چنانکه در بسیاری از موارد، روحانیون کاروان ها برای جلسات خود گاهی هر هفته بیش از دو هزار کیلومتر مسیر قم تا شهر مربوطه را طی می کردند تا خدمتگزار زائران باشند .

وی اظهار کرد : در ابعاد اجرایی هم زائران مستمر قدردانی از خدمات و تلاش های دست اندرکاران اجرا یی را محور قرار داده اند و به اشکال مختلف این رضایت و قدردانی را نشان داده اند.

وی با بیان اینکه هر چند در مجموع عملکرد مطلوبی داشتیم، گفت : در این میان زائران خواسته هایی دارند که باید ما به عنوان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری پاسخگو باشیم .

وی تصریح کرد : در این میان بررسی و آسیب شناسی برنامه های امسال از جمله ضرورت های مورد توجه است تا در سال آینده از آمادگی های بیشتر و کاملتری برای پذیرایی و خدمات به زائران برخوردار باشیم.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.