پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی عازم خانه حضرت دوست شدند

رییس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی عازم خانه حضرت دوست شدند
علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج وزیارت و حجت الاسلام نواب نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت ، پس از اتمام پروازهای مدینه قبل و عبور از مرحله نخست پیک زائران ورودی به مدینه النبی (ص) سه شنبه شب برای پیگیری و نظارت امور درمکه مکرمه عازم این شهر و آستان کبریایی رب العالمین شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، طی روزهای آتی با ورود تمامی زائران ایرانی و تمرکز و اسکان همه آنها در مکه حجم کار سازمان حج و زیارت در این شهر برای خدمات دهی به زائران افزایش یافته و اوج می گیرد .
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج وزیارت، شامگاه سه شنبه بعد از خروج از مدینه منوره و وداع با شهر پیامبر(ص) راهی مسجد شجره میقات گاه عاشقان بیت الله الحرام شدند .
علی رضا رشیدیان، حجت الاسلام نواب و جمعی از کارگزاران حج کشورمان بعد از احرام بستن در مسجد شجره، بامداد امروز چهارشنبه وارد مکه مکرمه شدند.
در روزهای آتی و همزمان با ایام تشریق ، تمامی زائران در مکه مکرمه حضور می یابند تا اعمال این ایام را انجام دهند و خدمت رسانی مناسب و شایسته محور تلاش های سازمان حج و زیارت و نمایندگی ولی فقیه در این حوزه می باشد که از ماهها قبل مقدمات کار شروع و انجام شده است.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.