پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پخش زنده برنامه‌های حرم علوی در شبکه‌های ماهواره‌ای

پخش زنده برنامه‌های حرم علوی در شبکه‌های ماهواره‌ای

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شعبه اینترنت وابسته به بخش تبلیغات آستان قدس علوی و با همکارى شبکه ماهواره اى «الغدیر» تصاویر زنده اى را از حرم مطهر در اوقات اذان مغرب و اذان صبح پخش می‌کند.

 رئیس بخش تبلیغات آستان قدس علوی در این رابطه گفت: به لطف خداوند و با تلاش کارکنان شعبه اینترنت و با همکارى کانال «الغدیر» توانستیم پخش زنده از حرم مطهر را به روى آنتن بفرستیم.
فائق الشمرى افزود: براى این کار اتاق فرمان با دستگاه هاى پیشرفته از قبیل دوربین هاى مدرن و سیستم (SNG) مجهز شد تا بتوان تصاویر زنده را به نحو احسن براى بینندگان در سراسر دنیا پخش کرد.
وی تصریح کرد: این برنامه به صورت دقیق و با موفقیت به انجام رسید و در آینده نزدیک فرکانس ویژه اى براى پخش زنده از حرم مطهر در نظر خواهیم گرفت تا هر کانالى که قصد پخش تصاویر حرم مطهر را داشته باشد بتواند از طریق این فرکانس تصاویر مورد نظر را دریافت و پخش کند.

سید لیث الجزائرى، مسؤول شعبه اینترنت آستان قدس علوی نیز در این رابطه گفت: پس از تلاش‌ها و پى گیرى هاى مستمرى که شعبه اینترنت براى راه اندازى طرح پخش زنده انجام داد به لطف خداوند پخش زنده تصاویر حرم مطهر که پیش از این در وب سایت آستان پخش مى شد به صورت ماهوارى امکان پذیر شد.

وی ادامه داد: براى این کار دستگاه هاى جدیدى به سیستم تصویربرداى از فضاى حرم مطهر افزوده شد و چند دوربین جدید نیز بر پشت بام صحن مطهر کار گذاشته شد تا بتوان تصاویر متعدد و زیباترى را از حرم مطهر به روى آنتن فرستاد.

الجزائرى افزود: جهت ثبت یک فرکانس ویژه براى پخش تصاویر زنده از حرم مطهر در حال انجام پیگیرى هاى لازم هستیم تا بتوان فضاى ملکوتى حرم مطهر را در چند کانال جهانى پخش کرد که دوستداران اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان بتوانند این مکان مطهر را مشاهده کنند.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.