پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با انجام پرواز 1456 تهران – جده

عملیات انتقال حجاج کشورمان به عربستان پایان یافت

عملیات انتقال حجاج کشورمان به عربستان پایان یافت

عملیات انتقال حجاج کشورمان به عربستان با انجام آخرین پرواز رفت به شماره 1456 تهران - جده امشب (سه شنبه شب) پایان یافت .

قائم مقام و مدیر عملیات حج شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» سه شنبه شب در گفت گو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب افزود :آخرین پرواز رفت حج 98 امشب ساعت 9:30 دقیقه با 250 زائر از تهران به مقصد جده انجام شد.
کاپیتان قاسمی افزود : با انجام این پرواز عملا عملیات انتقال زائران کشورمان که به طور کامل توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام شد ، بعد از 29 روز تلاش شبانه روزی در ایمنی و سرعت مناسب خاتمه یافت .
وی اظهار کرد : در واقع طی این مدت با انجام 360 پرواز که آخرین آن امشب انجام شد 88 هزار و 550 زائر و عوامل اجرایی حج تمتع 98 توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به مدینه منوره و جده  منتقل شدند.
کاپیتان قاسمی افزود : متوسط تاخیر در این حجم عملیات پروازی به میزان 20 دقیقه است که این عملکرد در طول سالهای گذشته بی نظیر بوده است .
به گفته وی، از این تعداد پرواز 191 مورد آن به مقصد مدینه و 169 پرواز دیگر به فرودگاه جده انجام شده است.
 وی تصریح کرد : این مجموعه با تمامی پرسنل اجرایی و فنی و تخصصی ،خود خادم زائران بیت الله الحرام می داند و برای رفاه حال آنان تمام تلاش خود را به کار بست تا با وجود حجم سنگین کار ،این عملیات را در نهایت ایمنی و دقت و سرعت به انجام رساند.
 وی تصریح کرد : در عملیات بازگشت امید است با اتکال به خداوند متعال بتوانیم خدمت شایسته و درخور را به هموطنان و حجاج کشورمان آن هم در زمانی کمتر از مدت رفت ، ارائه نماییم .

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.