پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدت اقامت زائران در مکه 10 تا 14 روز خواهد بود

مدت اقامت زائران در مکه 10 تا 14 روز خواهد بود

سخنگوی وزارت حج عربستان از ورود و خروج روزانه ۲۵ هزار عمره گزار به سرزمین وحی خبر داد و گفت: مدت اقامت عمره‌گزاران در سرزمین وحی بین 10 تا 14 روز خواهد بود.

 

وزارت حج عربستان خروج روزانه حدود 25 هزار عمره گزار را که بین 10 تا 14 روز در سرزمین وحی اقامت داشتند، و ورود روزانه حدود 25 هزار عمره گزار به حرمین شریفین را مورد تأکید قرار داد.

وزارت حج عربستان اعلام کرد: در حال حاضر، حدود 300 هزار عمره گزار در حرمین مکی و مدنی حضور دارند.

حاتم قاضی سخنگوی وزارت حج عربستان به الحیات گفت: تعداد عمره گزارانی که از ابتدای موسم عمره از خارج عربستان وارد سرزمین وحی شده‌اند به حدود 4 میلیون و 750 هزار عمره گزار می‌رسد که همه آنها به استثنای حدود 300 هزار عمره گزار، خاک عربستان را ترک کرده‌اند.

وی افزود: تعداد عمره گزاران خارج از عربستان نباید در آن واحد در مکه مکرمه و مدینه منوره به 500 هزار نفر برسد.

قاضی اظهار داشت: هر روز حدود، 25 هزار عمره گزار از عربستان خارج می‌شوند که مدت حضورشان در سرزمین وحی، بین 10 تا 14 روز است و به همین تعداد یعنی هر روز 25 هزار عمره‌گزار وارد حرمین شریفین می‌شوند.

روزنامه الحیات در گزارشی از پروژه توسعه مسجدالحرام اعلام کرد: منطقه صحن طواف شاهد نصب دو طبقه پل برای طواف به‌منظور جبران بخش‌هایی است که به سبب طرح توسعه از دست رفته است.

این روزنامه نوشت: منطقه صحن طواف شاهد افزایش قابل ملاحظه تعداد طواف کنندگان است.

به نوشته این روزنامه، دستگاه‌های امنیتی سعودی، از ساکنان مکه مکرمه از طریق ارسال پیام خواسته‌اند از آمدن به حرم خودداری کنند.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.