پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت : تلاش جهادی هواپیمایی هما در بازگشت زائران باید با قوت بیشتری تداوم یابد

رئیس سازمان حج و زیارت : تلاش جهادی هواپیمایی هما در بازگشت زائران باید با قوت بیشتری تداوم یابد

رئیس سازمان حج و زیارت با قدردانی از تلاشهای هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انتقال زائران کشورمان به عربستان گفت : این خدمت رسانی و تلاش جهادی در 20 سال اخیر بی سابقه بوده و اینک در بازگشت انتظار بیشتری است تا با توجه به شرایط حجاج با قوت و فعالیت مضاعف  تری کار را به انجام برسانند.

علی رضا رشیدیان در جلسه شورای برنامه ریزی بعثه در مکه افزود : این کار بزرگ با همت مدیران و پرسنل شرکت هواپیمایی هما با کمترین مشکل انجام گرفت و فقط در دو مورد شاهد بروز مشکل بودیم که با تخصص و توان پرسنل این مجموعه مشکل به سرعت رفع شد.
وی ادامه داد : در پروازهای برگشت انتظار زائران بیشتر می شود امید است همین روند با قوت بیشتری ادامه یابد.
وی در ادامه با اشاره به  ایام تشریق با بیان اینکه هم اکنون خدمات نقل درون شهری مکه با توجه به نزدیکی به ایام تشریق متوقف شدگفت : برای  عملیات نقل ترددی  ایام تشریق مانورهای آموزشی مربوطه برگزار شده  و 590  اتوبوس برای جابجایی زائران در این ایام در نظر گرفته شده است .
وی اظهار کرد : نرم افزاری هم برای رصد ، کنترل و مدیریت این عملیات طراحی و اجرایی شده تا بحث جابجایی زائران با مشکلی مواجه نشده و در صورت بروز مشکل به سرعت نسبت به رفع آن اقدام شود.
رشیدیان با بیان اینکه جابه جایی زائران از مهم ترین مباحث این ایام است ، افزود : همچنین 100 خدمتی که باید از موسسه مطوفین به زائران ما در ایام تشریق ارائه شود (40 خدمت در عرفات و 60 مورد دیگر در منا می باشد )در قالب یک نرم افزار تعریف شده که امیدواریم امسال در قالب اجرای آزمایشی آن مشکلات و نواقص رفع شده و نتیجه خوبی در پی داشته باشد ضمن آنکه می تواند مبنایی برای دریافت خدمات از موسسه مطوفین حجاج ایرانی باشد.
قادری مسئول فناوری اطلاعات حج 98 هم توضیحاتی در مورد نحوه فعالیت و عملکرد این سامانه ارائه داد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.