پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

عملیات انتقال حجاج ایرانی به مشاعر مقدس پایان یافت

عملیات انتقال حجاج ایرانی به مشاعر مقدس پایان یافت

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد :عملیات حساس و مهم انتقال حجاج ایرانی از مکه مکرمه به مشاعر مقدس یعنی منا و عرفات هم اینک در ساعت 1.5 بامداد (به وقت عربستان ) روز شنبه 19 مرداد برابر با نهم ذی الحجه 1440 پایان یافت .

علی رضا رشیدیان در این رابطه به خبرنگار ما افزود : این عملیات طی دو مرحله نخست انتقال زائران اهل سنت کشورمان به سرزمین منا در ایام ترویه و در مرحله دوم مابقی زائران مان به سرزمین عرفات با سهولت ، آرامش و نظم مثال زدنی به انجام رسید.
 وی اظهار کرد : عملیات انتقال زائران در مرحله نخست از ساعت 6 صبح روز هشتم ذی الحجه آغاز و در ساعت 15 به انجام رسید و طی آن  10 هزار و 600 زائر کشورمان به منا منتقل شدند و در مرحله دوم از ساعت 16 عصر همین روز آغاز و تا ساعت 1.5 بامداد روز شنبه نهم ذی الحجه با انتقال مابقی زائران ایرانی ازمکه به عرفات پایان یافت.  
وی با بیان اینکه زائران بعد از استراحت ، امروز شنبه برای انجام سایر اعمال و مناسک خود اقدام می کنند، در ادامه  ازخداوند متعال برای همه حجاج ایرانی،حجی توام با آرامش ،؛عزت و کرامت آرزو کرد و از تمامی خدمتگزاران وفعالان در این عملیات قدردانی نمود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.