پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

هرچه در توان داریم برای رضایت زائران تلاش کنیم

هرچه در توان داریم برای رضایت زائران تلاش کنیم
مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با بیان اینکه خدمتی بالاتر از خدمت به زائران امام حسین(ع) نیست، گفت: هرچه در توان داریم برای رضایت زائران تلاش کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری؛ مصطفی قاسمی و جمعی از اعضای هیئت مدیره شرکت شمسا با حضور در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار و گفت و گو کردند.

رییس شرکت شمسا در این دیدار که مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق نیز حضور داشت به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به زائران عتبات پرداخت و گفت: شرکت شمسا پرچمدار حمایت و ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) است.

وی گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده در این زمینه ارائه کرد و اظهار کرد: تلاش شرکت شمسا برای رفع مشکلات شبانه روزی است.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در این دیدار با بیان اینکه خدمتی بالاتر از خدمت به زائران امام حسین(ع) نیست و رضایت زائران، سبب رضایت حضرت سیدالشهدا(ع) خواهد بود، گفت: رمز موفقیت در رضایت زائر است، بنابراین باید به طور جدی هرچه در توان داریم برای رضایت آنان تلاش کنیم.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.