پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور بیش از 10 هزار زائر ایرانی در عتبات عالیات در روز عرفه

حضور بیش از 10 هزار زائر ایرانی در عتبات عالیات در روز عرفه
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر ایرانی به عتبات برای ایام عرفه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام و المسلمین صحبت الله رحمانی درباره اعزام زائران برای مراسم پرفیض دعای عرفه در کربلای معلی اظهار کرد: ثبت نام برای این دوره از اعزامها به عتبات عالیات که ایام عرفه، عید قربان و عید غدیر خم در آن واقع شده است از روز 14 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ماه ادامه می یابد.
وی با اشاره به استقبال زائران برای زیارت عتبات در ایام عرفه گفت: از ۱۴ مرداد تا به امروز (۲۰ مردادماه) ۷ هزار و ۴۵۴ نفر به صورت زمینی و ۲ هزار و ۹۶۷ نفر هم به صورت هوایی به عتبات مشرف شده اند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام زائران در این دوره تصریح کرد: روزانه ۵۰ کاروان، ۱۰ کاروان به صورت هوایی و ۴۰ کاروان به صورت زمینی از سراسر کشور به عتبات اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین رحمانی با بیان اینکه زائران کشورمان با درخواست خودشان می توانند در روز عرفه در کربلای معلی حضور داشته باشند و برنامه ریزی لازم برای آنها صورت گرفته است، گفت: طبق بخش نامه‌ صادر شده زائرانی که در نجف هستند برای روز عرفه به درخواست مدیر کاروان به کربلای معلی اعزام می شوند و بعد از مراسم نیز به شهر نجف بازگردانده می شوند.
وی همچنین درباره اعزام های زائران در ماه محرم و روز تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: ثبت نام عتبات عالیات برای بازه زمانی ۱ شهریور تا ۳۱ شهریور آغاز شده است و علاقه مندان می‌توانند در سامانه حج و زیارت یا دفاتر مجاز به نام نویسی بپردازند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.