پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حجاج ایرانی با انجام اعمال ایام تشریق از منا به مکه بازگشتند

حجاج ایرانی با انجام اعمال ایام تشریق از منا به مکه بازگشتند
رئیس ستاد مکه مکرمه و مدیر امور مشاعرحج تمتع 98 گفت: حجاج ایرانی پس از انجام اعمال ایام تشریق در پایان سومین روز حضور در منا به مکه بازگشتند.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان حج و زیارت ،اکبر رضایی در این رابطه به خبرنگار ما افزود : بخشی از زائران ما که شامل معذورین وو افراد دارای شرایط ویژه بودند شب گذشته توسط اتوبوس های تدارک شده به هتلهای محل اقامت شان در مکه بازگشتند.
وی عنوان کرد: صبح امروز (12 ذی‌الحجه) نیز سایر حجاج ایرانی اعمال سومین روز حضور در منا و رمی جمرات را انجام داده و از ظهر امروز عازم مکه مکرمه شدند.
وی با اشاره به اینکه انجام اعمال ایام تشریق بدون هیچ مشکلی و در کمال نظم و آرامش پایان یافت، گفت:‌ حاجیانی که محل اقامت شان در مکه در فاصله دورتری از منطقه منا واقع شده با اتوبوس منتقل شدند و برخی نیز که هتل هایشان به جمرات و منا نزدیک بود ترجیح دادند با پای پیاده به محل اسکان خود بروند.
مدیر امور مشاعرحج تمتع 98 ادامه داد: کلیه عملیات انتقال در دو مرحله، نیمه شب و ظهر امروز با 400 دستگاه اتوبوس، انجام شد و قبل از آن هم وسایل و ساکهای حجاج با کامیونت به هتل‌ها ارسال گردید.
وی افزود: فقط در یک مرحله حدود 15 هزار حاجی راهی مکه شدند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.