پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت از تمامی تلاش هاو خدمات دست اندرکاران و بخش های مختلف در ایام تشریق قدردانی کرد

رئیس سازمان حج و زیارت از تمامی تلاش هاو خدمات دست اندرکاران و بخش های مختلف در ایام تشریق قدردانی کرد
رئیس سازمان حج و زیارت از تلاش ها و خدمات همه مدیران وپرسنل، سازمان و واحدهای تابعه و بخش های دست اندرکار و بعثه مقام معظم رهبری در خدمات رسانی به حجاج بیت الله الحرام در ایام تشریق و برگزاری مطلوب این ایام قدردانی کرد.
علی رضا رشیدیان در پایان ایام تشریق و بازگشت قریب به 90 هزار حاجی کشورمان از منا به مکه مکرمه افزود : مراسم و اعمال تشریق در شرایط بسیار خوب و توام با آرامش و نظم و انضباط خاصی برگزار شد و زائران کشورمان توانستند در فضایی آرام توام با شور و نشاط به دور هر دغدغه ای اعمال خود را به خوبی به انجام برسانند.
وی تصریح کرد : خوشبختانه طی این ایام در منا جز کمبود جا و فضا که امروی طبیعی است مشکل دیگری نداشتیم و تمامی واحدها و بخش های دست اندرکار ازمدیران و خدمه پر تلاش کاروان ها ونیز دستیاران خانم آنها ، مدیران و پرسنل مجموعه ها و نیزآشپزخانه ها ، همچنین بخش هایی چون واحدهای اسکان ، تغذیه وتدارکات ، حمل و نقل ،راهنمایان ،امداد ، هیات پزشکی و غیره وظایف خود را در عین فشردگی به خوبی به انجام رساندند که شایسته قدردانی است.
وی اظهار کرد : حوزه نمایندگی ولی فقیه نیز برنامه های فرهنگی ویژه ای را برای زائران تدارک دیده و به نحو مطلوبی به انجام رساندند و روحانیون معین و معینه ها در این ایام با حضور هماهنگ و مستمر در کنار زائران بر انجام صحیح و دقیق مناسک و اعمال آنها نظارت و راهنمایی لازم را داشتند.
وی افزود : مدیران امور اجرایی حجاج را در نهایت حساسیت و دقت پیگیری و دنبال کردند و در مجموع همه در یک تعامل و هماهنگی و ارتباط منسجم و بهم پیوسته تلاش کردند عملیات حج بویژه در سه روز ایام تشریق در عرفات و منا با کیفیت مطلوب توام با آرامش برگزار شود.
رشیدیان تصریح کرد : در سایه این همت و تلاش بی وقفه کارگزاران حج و زیارت و حوزه نمایندگی ولی فقیه این ایام و مراسم و اعمال مربوطه به نحو مطلوبی به انجام رسید و زائران هم رضایت نسبی از این خدمات و تلاش ها داشتند خدمتی که انشاالله رضایت الهی را در پی خواهد داشت.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.