پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نخستین گروه حجاج مدینه بعد وارد شهر پیامبر(ص) شدند

نخستین گروه حجاج مدینه بعد وارد شهر پیامبر(ص) شدند
رئیس ستاد مکه مکرمه گفت : نخستین گروه حجاج مدینه بعد که صبح امرز مکه را ترک کرده بودند ، لحظاتی قبل وارد شهر پیامبر (ص) شدند.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سازمان حج و زیارت ، اکبر رضایی افزود : این گروه از حجاح که 2 هزار و 300 نفر هستند در قالب 15 کاروان به مدینه منوره وارد شدند.
وی تصریح کرد : بعد از انجام موفق عملیات حج و پشت سر گذاشتن ایام تشریق حجاج ایرانی دوزادهم ذیحجه از مشاعر مقدسه به مکه وارد شدند وطی این ایام در حال انجام باقیمانده اعمال حج خود هستند.
وی اظهار کرد : امروز نخستین گروه حجاج عازم مدینه شدند اما از فردا به طور متوسط روزانه 5 هزار حاجی ایرانی از مکه خارج خواهند شد که بخشی از آنان در قالب "مدینه بعد" به شهر پیامبر(ص) می روند و جمعی نیز از طریق فرودگاه جده و مدینه به صورت ترانزیت به مقصد ایران اسلامی اعزام می شوند.
وی ادامه داد : تعداد حجاجی که بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده قرار است فردا (جمعه ) مکه را به مقصد کشورمان ترک کنند 2 هزار و 900 نفر هستند که به صورت ترانزیت از طریق فرودگاه مدینه منوره عازم ایران می شوند.
وی افزود : همچنین فردا 18 کاروان به تعداد 2 هزار و 700 نفر برای زیارت مدینه منور وارد این شهر می شوند.
رضایی گفت : هم اکنون شرایط حجاح ما بسیار خوب و عالی است و جریان امور و خدمت رسانی هم به صورت معمول در حال انجام است تا تمامی حجاج کشورمان به وطن بازگردند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.