پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت : بازگشت حجاج ایرانی از جمعه با انجام 16 پرواز آغاز می شود

  • 24 مرداد 1398
  • 23:00
  • RSS
  • 0 دیدگاه
  • 589 بازدید
  • Article Rating
رئیس سازمان حج و زیارت : بازگشت حجاج ایرانی از جمعه با انجام 16 پرواز آغاز می شود

رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز عملیات بازگشت حجاج کشورمان از روز جمعه 25 مردادماه خبر داد و گفت : در نخستین روز از این عملیات 2 هزار و 900 زائر با 16 پرواز از فرودگاه مدینه منوره به کشورمان منتقل می شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز عملیات بازگشت حجاج کشورمان از روز جمعه 25 مردادماه خبر داد و گفت : در نخستین روز از این عملیات 2 هزار و 900 زائر با 16 پرواز از فرودگاه مدینه منوره به مقصد کشورمان منتقل می شوند.

به گزارش پنجشنبه شب روابط عمومی سازمان حج و زیارت ، علی رضا رشیدیان در این رابطه به خبرنگار ما افزود : پروازهای روز جمعه به مقصد شهرهای ساری ، یزد و زنجان انجام می شود .

 وی اظهار کرد : در روزهای آتی بخشی از پروازها برای انتقال زائران مدینه قبل از فرودگاه جده به کشورمان انجام می شود.

رشیدیان تصریح کرد : علاوه بر این برنامه ریزی کردیم تا در نخستین روز آغاز عملیات انتقال حجاج کشورمان ، با برقراری یک پرواز فوق العاده نسبت به انتقال هر چه سریعتر حجاج دارای شرایط خاص، بیماران ،افراد دارای وابستگی های دارویی و یا مشکلات جسمی اقدام کنیم .

وی تصریح کرد : بر اساس برنامه ریزی اولیه پروازهای بازگشت حجاج ما تا 17 شهریور ماه ادامه می یابد .

 وی گفت : برای کاهش مدت زمان بازگشت و تسریع در عملیات انتقال زائران به کشورمان درخواست افزوده شدن سه هواپیمای پهن پیکراجاره ای هما به چرخه عملیات انتقال را داشتیم اما طرف سعودی با این امر موافقت نکرد و هم اکنون در حال بررسی راهکارهای جدید و دیگری در این حوزه هستیم که امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد.

وی افزود : شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی عملیات انتقال زائران کشورمان را به عربستان در نهایت ایمنی و دقت و با کمترین تاخیر در پروازها انجام است و امید است عملیات بازگشت حجاج را نیز در نهایت سلامت و امنیت و آرامش به انجام رساند.

برچسب ها : حج 98،حجاج ،پرواز
فاطمه یوسفی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.