پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت: 533 بیمار بستری و 250 هزار ویزیت زائران از ابتدای ایام حج امسال

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت: 533 بیمار بستری و 250 هزار ویزیت زائران از ابتدای ایام حج امسال
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اعلام کرد : مطب ها و مجموعه ها پزشکی مستقر در مکه و مدینه طی ایام حج تمتع تا کنون 249 هزار و 954 مورد زائران را ویزیت کرده اند.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان حج و زیارت ، دکتر حلی ساز در این زمینه افزود : فقط طی روز گذشته 9 هزار و 746 مورد ویزیت توسط پزشکان ما انجام شده است.
وی عنوان کرد : در این میان 32 هزار و 147 مورد ویزیت تخصصی هم طی این ایام در شهرهای مکه و مدینه در مطبها و مراکز پزشکی حج و زیارت از زائران صورت گرفته است.
وی ادامه داد : در این مدت یک هزار و 533 بیمارهم در مراکز پزشکی حج بستری شده اند که در حال حاضر 56 نفر آنان همچنان در مراکز درمانی ما و سعودی ها بستری هستند که 33 نفرشان در بیمارستان مرکز پزشکی حج در مکه و 23 نفر در بیمارستان سعودی تحت درمان می باشند.
به گفته وی ، فقط در روز گذشته 39 نفر از حجاج به علل مختلف در مرکز پزشکی حج در مکه بستری شده اند و 5 نفر هم در بیمارستان سعودی دوره درمان را می گذرانند.
دکتر حلی ساز افزود : در این میان طی ایام حج امسال 13 نفر از حجاج هم عموما به دلیل بیماری های قلبی فوت کرده اند که 10 نفر انان مرد و سه نفر از زائران فوتی را زنان تشکیل می دادند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.