پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید سرزده رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از سه هتل مکه مکرمه

بازدید سرزده رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از سه هتل مکه مکرمه
رییس سازمان حج و زیارت به همراه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و امروز دوشنبه از هتلهای «اخیار راج»، «الرکائز» و «الدانه» در مکه مکرمه بازدید و با زائران مستقر گفت و گو کردند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت؛مقصد نخستین بازدید هتل اخیار راج بود که طی آن حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب وعلی رضا رشیدیان با حضور در جمع زائران اسکان داده شده در این مجموعه پیرامون وضعیت خدمات دریافتی در حوزه های مختلف با آنان گفت و گو کردند.
همچنین در ادامه بازدید از این هتل از درمانگاه مستقر در مجموعه نیز دیدن کرده و در جریان خدمات رسانی آنان قرار گرفتند.
«فندق الرکائز» دومین هتل مورد بازدید رئیس سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی بود که از نزدیک در جریان روند خدمات تغذیه ای و درمانی مرکز قرار گرفتند و ضمن بازدید از بخش های مختلف رستوران از خدمات درمانی و پزشکی نیز دیدن کردند.
هتل الدانه سومین و آخرین مجموعه بازدیدهای امروز بود که یکی از دو هتل در مجموعه 80 هتل حاجیان ایرانی در شهر مکه است که آشپزخانه خود پخت دارد.
از جمله موارد جالب توجه در این بازدیدها رضایت نسبی زائران و حجاح کشورمان از خدمات ارائه شده بود و طی این گفت و گو از تلاش ها و خدمات دست اندرکاران ابراز رضایت نموده و قدردانی می کردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.