پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت : پیشکسوتان خادمی ضیوف الرحمن ،راههای ناهموار عرصه خدمت را هموار کردند

رئیس سازمان  حج و زیارت : پیشکسوتان خادمی ضیوف الرحمن ،راههای ناهموار عرصه خدمت را هموار کردند

رییس سازمان حج وزیارت گفت : پیشکسوتان راههای ناهموار خدمت را هموار کردند و اکنون اگر شرایط بهتری را در عرصه خدمت و خدت رسانی شاهدیم این امر ناشی از تلاش های پیشکسوتان تک تک این افراد در این حوزه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ علی رضا رشیدیان در آیین تجلیل از پیشکسوتان و زحمت‌کشان عرصه حج و زیارت
با قدردانی از زحمات پیشکسوتان این حوزه ؛ بر بهره گیری از تجربیات و توصیه ها و پیشنهادات تک تک این پیشکسوتان در خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به حجاج تاکید کرد .
وی با بیان اینکه ؛ حمله داری و خدمت به کاروان زائران حج تمتع و عمره در گذشته بسیار سخت و دشوار بوده ،گفت: کار آماده سازی و مهیا کردن شرایط خدمت مطلوب به زائران بویژه در ایام تشریق و در عرفات و منا کار سختی بود و بخش زیادی از تسهیل شرایط کنونی در نتیجه تلاش ها وزحمات همین خادمان و پیشکسوتان محقق شده است.
رشیدیان تصریح کرد: خدمت به حاجی و فردی که به زیارت بیت الله الحرام می آید امری است که خدا به پیامبرش حضرت ابراهیم(ع) تکلیف کرد و در واقع کسانی که به زائران خدمت می کنند، ادامه دهندگان راه ابراهیم (ع) در زمان ما هستند .
وی خود و تمامی دست اندرکاران را خادم حجاج دانست و گفت: زائران، مهمانان خدا هستند و ما افتخار کرده و مفتخریم و افتخار خواهیم کرد که ادامه دهندگان راه انبیا (ع)، ابراهیم (ع) و ائمه معصومین (ع) هستیم چرا که ائمه نیز به صورت ناشناس به حجاج خدمت می کردند؛ ما نیز بابت نعمت خدمت رسانی به ضیوف الرحمان،بسیارخدا را شاکریم وامید است خداوند این خدمت را بپذیرد.
وی خطاب به پیشکسوتان و زحمت‌کشان عرصه خدمت به حجاج گفت: خدمات شما به حجاج بیت الله الحرام در پرونده کاری شما در نزد خداوند ثبت خواهد شد و خداوند کسانی که به میهمانانش خدمت کرده اند آن هم خدمتی خالصانه و با تمام وجود ، از یاد نمی برد و بهترین اجر را نصیب آنها می کند.
وی ادامه داد : شما ستاره های درخشانی در مسیر خدمت بودید و جوانان باید از شما اخلاص و خدمت صادقانه را برای ضیوف الرحمن بیاموزند و سلسله پیوسته خدمت ادامه پیدا کند ، ضمن آنکه باید از امانت خدمت خالصانه و صادقانه ای که شما برای ما به یادگار گذاشته اید حراست کرده و بدان وفادار بمانیم و بتوانیم به نسل بعد منتقل کنیم .
رییس سازمان حج وزیارت پیشکسوتان خدمت را خادمان راستین دانست و گفت: پیشکسوتان دارای توانمندی ها و تجارب بسیاری هستند که می توانند آن را در این مسیر نورانی به کار بندند.
وی افزود: پیشکسوتان می توانند با آموزش و مشورت در مسیر تداوم خدمت به ضیوف الرحمان باقی بمانند؛ ما نیز از تجربیات و تلاش های آنان برای خدمت رسانی بهتر به حجاج استفاده می کنیم.
رشیدیان در پایان از زحمات پیشکسوتان و زحمت‌کشان عرصه خدمت به حجاج قدردانی کرد و گغت : این زحمات را اجر می نهیم تلاش هایی که سلسله بهم پیوسته است وما در ادامه تلاش های شما فعالیت می کنیم و از تجارب و توصیه ها و یشنهادات شما برای خدمت بهتر به زائران و حجاج بیت الله الحرام با همه توان بهره می گیریم.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.