پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تداوم بازدیدها وارزیابی نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان حج وزیارت از سرویس دهی 2هتل دیگر به حجاج ایرانی

تداوم بازدیدها وارزیابی نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان حج وزیارت از سرویس دهی 2هتل دیگر به حجاج ایرانی

رئیس سازمان حج و زیارت همراه با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی از سه هتل دیگر میزبان حجاج ایرانی بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمات دهی آنها به زائران قرار گرفتند.

رئیس سازمان حج و زیارت همراه با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی از دو هتل دیگر میزبان حجاج ایرانی بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمات دهی آنها به زائران قرار گرفتند.

علی رضا رشیدیان و حجت الاسلام عبدالفتاح نواب پیش از ظهر امروز با حضور در دو هتل  الاصیل هوازن و منازالحیاه مکه مکرمه از بخش های مختلف این هتل دیدن کردند و با مسئولان این بخش ها  در مورد چگونه و میزان و نوع ارائه خدمات گفت و گو کردند.

 همچنین در ادامه با حضور در جمع زائران فرصتی را با آنان به گپ و گفتی صمیمانه و پیگیری نظرات حجاج در زمینه وضعیت خدماتی دهی و میزان رضایت و یا مواردی که موجب نارضایتی آنان شده در محل اقامت ویا سایر بخش ها گذراندند.

این بازدیدهای سرزده از ابتدای شروع خدمات دهی به حجاج در کنار بررسی های تخصصی و نظارت کلی بر این مجموعه ها مرتب انجام شده و سرچرست حجاج ایرانی و نیز رئیس سازمان حج و زیارت خود از نزدیک با زائران پیرامون وضعیت خدمات دهی بخش های مختلف از جمله هتلی گفت وگو و نظرات آنان را جویا شده اند.

فاطمه یوسفی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.