پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ميزان تخلفات شركتهاي عمره در مدينه منوره اعلام شد

ميزان تخلفات شركتهاي عمره در مدينه منوره اعلام شد

يك مقام وزارت حج عربستان از ثبت ۵۲۹ مورد تخلف مربوط به شركتهاي عمره تا كنون خبر داد.

محمد البيجاوي مدير دفتر وزارت حج عربستان در مدينه منوره گفت: اين دفتر در ماه مبارك رمضان، فعاليتهاي خود را از طريق برنامه‌هاي كاري افزايش داده است.

وي افزود: نظارت بر ورود عمره گزاران از طريق فرودگاه بين المللي محمد بن عبدالعزيز مدينه منوره و گذرگاه بندر تجاري ينبع و نظارت بر آغاز اجراي برنامه‌هاي عمره هر يك از عمره گزاران و اعزام به محله يا اسكان بر اساس برنامه‌هاي عمره و پيگيري كاروانهاي عمره گزاران زميني از طريق گذرگاههاي زميني از جمله فعاليت‌هاي اين دفتر به شمار مي‌آيد.

البيجاوي اظهار داشت: دفتر وزارت حج عربستان در مدينه منوره با پيگيري عمليات اسكان عمره گزاران به نظارت خود بر شركتها و موسسات عمره در مدينه منوره براي اطمينان از آمادگي آنها براي خدمت رساني ادامه مي‌دهد.

وي افزود: بازيدهاي ميداني از شركتها و موسسات عمره تا كنون شامل ۴۸ شركت و موسسه بوده است كه از طريق ۳۰۰ بازديد، تضمين بهترين خدمات به عمره گزاران و زائران حرم مطهر نبوي (ص) پيگيري شد.

اين تاكيد كرد: عمليات پيگيري و نظارت به بهبود ميزان پايبندي شركتهاي عمره به ارائه خدمات منجر شده است و نسبت تخلفات از آغاز موسم عمره امسال تا كنون به ۵۲۹ مورد رسيده كه در مقايسه با مدت مشابه موسم عمره سال گذشته، ۳۰ درصد كاهش نشان مي‌دهد.

البيجاوي همچنين از راهنمايي بيش از ۱۰ هزار و ۹۰۰ عمره گزار گم شده به سوي شركتهاي عمره ذيربط يا اماكن اسكانشان خبر داد.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.