پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بررسی وضعیت سرویس دهی دو هتل دیگر مکه با حضور نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان حج و زیارت

بررسی وضعیت سرویس دهی دو هتل دیگر مکه با حضور نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان حج و زیارت
رئیس سازمان حج و زیارت به همراه نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با حضور در دو هتل دیگر مکه از نزدیک در جریان نحوه خدمت دهی آنها به حجاج ایرانی قرار گرفتند
به گزارش شنبه روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛علی رضا رشیدیان و حجت الاسلام عبدالفتاح نواب در جریان بازدید از دو هتل دارمبارک ،سنود العزیزیه ضمن اطلاع از نوع و نحوه ارائه خدمات و سرکشی به بخش های مختلف این هتل ، با حجاج مستقر در این دو مجموعه هم گفت و گو کردند.

نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان حج و زیارت ساعتی را در میان حجاج به گفت و گوی صمیمانه نشستند و نقطه نظرات و دیدگاه های آنان را شنیدند و پیرامون ضعف ها و قوت های این سفر با آنان صحبت کردند.

در ادامه این دیدار رئیس سازمان حج و زیارت بر تلاش این مجموعه بر ارتقا خدمات به حجاج بیت الله الحرام تاکید کرد و گفت : ارزیابی سفر حج و شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها از جمله مباحثی است با جدیت در این سازمان پیگیری می شود و مواردی از اشکال هم که در زمان خدمات دهی چون الان مشاهده و اعلام شود به سرعت پیگیری و رفع می شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم در نشست صمیم
انه گفت : از هم اینک بررسی و بازنگری در مسائل و مشکلات حج امسال آغاز شده و امید است فرآیندها و روندها روز به روز بهتر شده و ارتقا یابد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.