پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت: 145 دستگاه اتوبوس در مکه هم اکنون به 41 هزار حجاج ایرانی خدمت رسانی می کنند

رییس سازمان حج و زیارت: 145 دستگاه اتوبوس در مکه هم اکنون به 41 هزار حجاج ایرانی خدمت رسانی می کنند
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : هم اکنون با وجود کاهش جمعیت حجاج در مکه ، هم چنان بالغ بر 41 هزار نفر از حجاج ما در این شهر اقامت دارند و ناوگان اتوبوسی تدارک شده متشکل از 14 دستگاه اتوبوس با جدیت در مسیر هتلها و مسجدالحرام خدمات می دهند.
به گزارش شنبه روابط عمومی سازمان حج و زیارت ، علی رضا رشیدیان در حاشیه بازدید از ایستگاههای حمل و نقل درون شهری مکه مکرمه ویژه حجاج ایرانی با قدردانی از تلاش های انجام شده در این حوزه افزود : ارائه خدمات مختلف از جمله حمل و نقل تا حضور آخرین زائر ادامه می یابد.
وی عنوان کرد : حمل و نقل درون شهری ( تردد در میز هتلها و مسجدالحرام و بالعکس ) یکی از مهمترین موضوعاتی است که بعد از اسکان زائران، حائز اهمیت است که در این رابطه مما در قالب سیستم حمل و نقل درون شهری خدمات مناسبی را در ۱۹ ایستگاه ارائه کرده ایم.
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: درحال حاضر ۱۴۵ دستگاه اتوبوس به کار جابجایی زائران می پردازند که ۱۶۶ هزار و ۴۴۰ فرصت جابجایی را برای زائران ما بوجود می آورند .
رشیدیان افزود : از ابتدای ایام حج تا کنون بالغ بر ۶ میلیون فرصت جابجایی فراهم شده است که این خدمات همچنان توسط سیستم حمل و نقل درون شهری و خادمان حجاج ادامه دارد.


وی به خدمات ویژه ای که امسال در سیستم حمل و نقل درون شهری ارائه می شود اشاره کرد و افزود: امسال کاروان‌هایی که تمایل به عمره مفرده داشتند از خدمات ویژه حمل و نقل درون شهری استفاده کرده اند و زائران به وسیله این سیستم و برای محرم شدن به مسجد تنعیم و سپس به حرم اعزام شده اند که این خدمات نیز توسط حمل و نقل درون شهری و خادمان حجاج انجام گرفته است.
وی از تمامی فعالان و زحمت‌کشان حمل و نقل درون شهری که با سعه صدر و آفتاب داغ مکه به خدمات رسانی پرداخته اند تشکر قدردانی نمود.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.