پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جانشین رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت : بستری 2063 زائر ایرانی در مرکز پزشکی حج و بیمارستان های سعودی

جانشین رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت : بستری 2063 زائر ایرانی در مرکز پزشکی حج و بیمارستان های سعودی
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت : از ابتدای ایام حج تا کنون 2 هزار و 63 نفر از زائران و حجاج کشورمان به علل مختلف در مرکز پزشکی حج و نیز بیمارستان های سعودی در مکه و مدینه بستری و تحت درمان قرارگرفتند.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان حج و زیارت ،دکتر فقیهی در این زمینه به خبرنگار ما افزود : از این تعداد یک هزار و 771 بیمار زائر در مرکز پزشکی حج و زیارت بستری شدند و 292 نفر دیگر از حجاج دربیمارستان های سعودی تحت درمان قرار گرفتند.
وی گفت : از کل زائران بستری در بیمارستان های سعودی 247 نفر در مکه و 45 نفر دیگر در مدینه بستری و درمان شده اند.
وی تصریح کرد : در حال حاضر نیز 9 نفر در بیمارستان سعودی و هفت نفر از حجاج هم در بیمارستان مرکز پزشکی حج بستری هستند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مجموع زائرانی که در حج امسال تا کنون به علل مختلف فوت کرده اند هم تاکنون 15 نفر است که از این تعداد 11 نفر مرد و 4 نفر دیگر زن بوده اند.
وی در ادامه آمار ویزیت های عمومی انجام شده در مطب های مکه و مدینه را طی این مدت در مجموع 301 هزارو 835 مورد ذکر و عنوان کرد : از این تعداد 281 هزار و 370 مورد این ویزیت های عمومی در مکه و 20 هزار و 465 مورد در مدینه انجام شده است.
فقیهی افزود : علاوه بر این طی این ایام 37 هزار و 161 مورد ویزیت تخصصی هم در مدینه و مکه انجام شده است که 30 هزار و 624 مورد آن در مکه و مابقی در مدینه انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت حجاج ما مطلوب است ، افزود : امید است طی حجاج ما طی روزهای آتی در سلامت و صحت به موطن خود بازگردند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.