پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مسئول تغذیه و تدارکات حج تمتع ۹۸: افزایش ۵۰ درصدی تنوع در وعده های غذایی زائران

مسئول تغذیه و تدارکات حج تمتع ۹۸: افزایش ۵۰ درصدی تنوع در وعده های غذایی زائران
مسئول واحد تغذیه و تدارکات حج تمتع ۹۸ از افزایش ۵۰ درصدی تنوع در وعده های غذایی زائران نسبت به سال قبل خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ مهران فرشید در گفت و گو با خبرنگار ما ،با اشاره به خدمات متعدد این حوزه گفت: سعی شد تا در مسیر اهداف ،ارتقا سطح خدمات را آنگونه که درخور ضیوف الرحمن است داشته باشیم و در این زمینه نیز گام های موثری هم برداشتیم.
وی افزود: امسال در موضوع نان مناسب با ذائقه زائران ایرانی کار خوبی صورت گرفت و با تلاشی که انجام شد بخشی از نان هتل ها با انتقال و استقرار چهار دستگاه نانوایی صنعتی از این محل تامین شد و از ابتدای ایام حج تا کنون بالغ بر دو میلیون قرص نان در این 4 واحد تولید شده است.
مسئول تغذیه و تدارکات حج ۹۸ با بیان اینکه ایرادات با اشاره به اینکه به عنوان نخستین تجربه اقدامی ارزشمند بود ، گفت : اشکالاتی هم در این زمینه وجود داشت که احصا شده و در سال آینده رفع شده و کیفیت نان تولیدی هم ارتقا می یابد ضمن آنکه فضای نانوایی در سال آینده ۴ برابر افزایش خواهد یافت.
وی در خصوص تغذیه و تدارکات ایام تشریق نیز گفت: امسال غذا به صورت بهداشتی و براساس کارهای کارشناسی برای زائران ارسال شد و خدمات مناسبی در حوزه تغذیه ارائه گردید.
وی همچنین با تقدیر از زحمات آشپزخانه های مکه و مدینه گفت: امسال با توجه به افزایش تنوع غذای زائران ، بر حجم فعالیت ها افزوده شد و طی این مدت تلاش های مضاعفی برای انجام امور به نحو احسن از سوی فعالان این حوزه ها انجام شد که بسیار قابل توجه بوده و جای قدردانی دارد.
فرشید تصریح کرد: امسال ۵۰ درصد افزایش تنوع را در وعده های غذایی داشتیم؛ صبحانه های گرم نیز به خوبی اجرایی شد .
وی عملکرد هتل های خودپخت را مناسب توصیف کرد و گفت: ۵ هتل دیگر در این خصوص برای سنوات آینده شناسایی شده که در این رابطه با دست اندرکاران اسکان صحبت کرده ایم.
وی افزود: رستوران بین راهی محمدیه ( بین راه مکه تا مدینه) نیز امسال خدمات باکیفیتی به زایران ارایه داد و حتی پزشک و آمبولانس نیز برای مواقع اضطراری بیماری زایران نیز در این محل تدارک دیده شد که قطعا این خدمات مناسب مورد توجه قرار گرفت.
وی با بیان اینکه آسیب شناسی حوزه تغذیه و تدارکات از ابتدای حج امسال آغاز شده است گفت: برخی ایرادات شناسایی و در طول عملیات رفع شد اما سایر موضوعات را بررسی خواهیم کرد تا خدمات مناسب‌تری با توجه به رفع اشکالات در سنوات آتی صورت بگیرد.
وی افزود: جلسات ما با مدیران کاروان ها و مجموعه ها نیز برای رفع اشکالات ادامه می یابد و آسیب شناسی نیز در حال نهایی شدن است.
وی از همه دست اندرکاران د‌ر حوزه تغذیه و تدارکات و همه بخش های همکار که به صورت کارشناسی در این حوزه فعالیت داشتتد، قدردانی کرد
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.