پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از رستوران بین راهی محمدیه درمسیر مکه به مدینه

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از رستوران بین راهی محمدیه درمسیر مکه به مدینه
رئیس سازمان حج و زیارت روز پنجشنبه در مسیر عزیمت از مکه مکرمه به مدینه در فاصله 200 کیلومتری شهر مکه از رستوران بین راهی محمدیه که سازمان حج و زیارت برای پذیرایی از زائران کشورمان برپا کرده ، بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛علی رضا رشیدیان با حضور در این مجموعه و بازدید از نحوه خدمات دهی این مجموعه به حجاج بیت الله الحرام در گفت و گو با آنان گفت : آنان که خالصانه و برای خدا کار می کنند و به زائر نبی مکرم اسلام (ص)، زائر حضرت فاطمه (س) و اهل بیت (ع) خدمت می کند اجرا خود را نیز از آنان می گیرد.

وی اظهار کرد : کسی که به ضیوف الرحمن با این نیت خدمت می کند، اجر خود را از خدا می گیرد حتی اگر ناشناس باشد آنگونه که سنت امام محمد باقر (ع) و امام صادق (ع) بود که به صورت ناشناس به مدینه می آمدند و به صورت ناشناس به حجاج خدمت می کردند.
وی با قدردانی از تلاش های بی ریا و خالصانه خدمه و پرسنل این مجموعه گفت : بر اساس دفتز نظرسنجی این مجموعه تمامی زائران که از این مسیر عبور کرده اند از این مجموعه بین راهی با وجود برخی محدودیت ها راضی بودند و از نحوه پذیرایی و خدمت پرسنل مجموعه اعلام رضایت بالایی داشته اند.
وی تصریح کرد : ما این تلاش عوامل و دست اندرکاران این رستوران را ارج نهاده و قدردان تلاش ها و خدمات آنها هستیم .
رشیدیان گفت : این مجموعه به طور متوسط در روزهایی که ترانزیت حجاج را هم از این مسیر داشتیم به طور متوسط روزانه 2 هزار نفر از حجاج را پذیرایی کرده و هم اینک با توجه به نزدیک شدن به پایان عملیات حج و خروج حجاج از مکه به طور متوسط 15 تا 20 کاروان را خدمت رسانی می کنند.
به گفته وی ، رستوران محمدیه بین راه مکه به مدینه برای پذیرایی بین راهی و نیز در وعده ناهار و شام از زائران عبوری فعالیت می کند و با وجود امکانات محدود غذای با کیفیتی را طبخ و به صورت مطلوب از حجاج پذیرایی می کنند .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.