پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نوای روحانی دعای کمیل با حضور هزاران دل عاشق در مدینه النبی (ص)

نوای روحانی دعای کمیل با حضور هزاران دل عاشق در مدینه النبی (ص)

اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِی كلَّ ذَنْبٍ أَذْنَبْتُهُ وَ كلَّ خَطِیئَةٍ أَخْطَأْتُهَا اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیك بِذِكرِك وَ أَسْتَشْفِعُ بِك إِلَی نَفْسِك و..

اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِی كلَّ ذَنْبٍ أَذْنَبْتُهُ وَ كلَّ خَطِیئَةٍ أَخْطَأْتُهَا اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیك بِذِكرِك وَ أَسْتَشْفِعُ بِك إِلَی نَفْسِك و..

خدایا! بیامرز همه گناهانی را که مرتکب شدم، و تمام خطاهایی که به آنها آلوده گشتم، خدایا!با یاد تو به سویت نزدیک می شوم، و از ناخشنودی تو به درگاه خودت شفاعت می‌طلبم و از تو درخواست میکنم با این بنده‌ فروتن، خوار و افتاده، مدارا نمایی و به من رحم کنی و به آنچه روزی‌ام نموده‌ای خشنود و قانع بداری و..

آری شنیدن راز و نیاز و استغاثه و طلب مغفرت آن هم با نوای روحانی دعای کمیل در سرزمین نور حالی وصف ناشدنی دارد.

همه آمده اند از پیر و جوان ، زن و مرد تا آخرین ساعات و لحظات حضور خود را در این سرزمین معطر به وجود پاک ترین و برترین انسان های عالم آسمانی کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت و سایر دست اندرکاران و مسئولان امر هم در این جمع معنوی حضور دارند و همه با هم در این فضای روحانی و نوای معطر علوی دلها را جلا می بخشند.

کجا منزه تر از این خاک  می توان آرزو داشت آنجا که عطر ناب محمدی مشام را پر کرده و غربت ائمه بقیع و مزار بی نشان بانوی دو عالم نشان آن است.

کجا بهتر از این سرزمین، می توان از خدا طلب عفو و بخشش کرد و کجا می توان برات خود ستاند جز در این خانه که هرگزکسی از آن ناامید بازنگشته آیا می توان جز از رسول الله و ائمه و فاطمه (س) بانوی کوثر چیزی طلب کرد ؟

آرزوها چه نزدیک است و چه دور ، نزدیک برای آنانی که اینک خود را در این سرزمین مقدس در جوار حرم پیامبر می یابند و با چشمانی تر در میان زمزمه های عاشقانه دعای کمیل طلب مغفرت می کنند آن هم در زیر تلالو نور قدسی گنبد خضرا و مهرآسمانی محمد رسول الله(ص) که تا واپسین لحظات عمر مبارکش غم امت داشت.

اما دور برای آنان که سالهای سال است که چشم می کشند شاید این سفر روزی شان شود و و در این خلوتگه راز ، نیمه شب عارفانه جمعه، دعای کمیل را در هر گوشه ای می خوانند تا دعایشان استجابت شود.

امشب مدینه در میان دعاهای کمیل بیش از 10 هزار نفر از حجاج ایرانی بغض می ترکاند وبا دلهای عاشق عازم بقیع می شود تا خاک بقیع را طوطیای چشم نموده و با مژگان تر بر پنجره مزار ائمه مظلوم این خاک و مظلوم تر از آن فاطمه (س) بانوی بی نشان عالم عقده می گشاید و دل سبک دارد.

آری امشب مدینه پذیرایی نه 10 هزار نفر که میلیون ها نفر از ایرانیان عاشق بود که دل را به این خاک روانه کردند و حجاج حریم امن الهی نیابت آنان را داشتند.

باشد قبول درگاه ذات اقدس احدیت افتد.

فاطمه یوسفی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.