پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس ستاد عملیات حج 98 : 70 درصد حجاج ایرانی مکه را ترک کرده اند

رئیس ستاد عملیات حج 98 : 70 درصد حجاج ایرانی مکه را ترک کرده اند
رئیس ستاد عملیات حج 98 اعلام کرد : بیش از 70 درصد حجاج ایرانی یعنی 61 هزار و 191 نفر مکه را ترک کرده اند که در این میان 63 درصد از کل حجاج ما به ایران بازگشته اند و هفت درصد دیگرکاروانهای مدینه بعد هستند که در مدینه منوره به سر می برند.
به گزارش روز جمعه روابط عمومی سازمان حج و زیارت ، نصرالله فرهمند در این رابطه به خبرنگار ما گفت : زائران بازگشتی شامل 56 هزار و 494 نفر هستند که با 232 پرواز شرکت هواپیمایی هما به ایران برگشتند در میان آنان یک هزار و 174 نفر از حجاج بیمار و یا افراد دارای شرایط و مشکلات خانوادگی و کاری داشتند به صورت فوق العاده با استفاده از ظرفیت خالی این پروازها عازم ایران شدند.
وی ادامه داد : در مجموع از 25 مردادماه که عملیات بازگشت آغاز شده 35 هزار و 786 نفر از حجاج مدینه بعد عازم شهر نبی مکرم اسلام (ص) شده اند که بخش عمده آنان بعد از اتمام مدت اقامت و زیارت خود به کشور برگشته اند و هم اکنون فقطط 9 هزار و 675 نفراز حاجیان ایرانی در مدینه حضور دارند .
به گفته وی ، در مکه نیز در مجموع 19 هزار و 975 نفر از حاجیان ایرانی استقرار دارند که با کاهش جمعیت حجاج از خدمات بهتر و با کیفیت بالاتری برخوردارند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.