پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مناطق زیارتی مدینه منوره و نحوه خدمات دهی به حجاج در زیارت دوره

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مناطق زیارتی مدینه منوره و نحوه خدمات دهی به حجاج در زیارت دوره
رئیس سازمان حج و زیارت روز جمعه با حضور در مناطق زیارتی و فرهنگی مدینه منوره ضمن زیارت این اماکن مقدس از نزدیک در جریان نحوه خدمات دهی به حجاج در زیارت دوره قرار گرفت.
علی رضا رشیدیان در این بازدیدها به زیارت قبور شهدای والامقام احد رفت جایی که زیارت دوره حجاج ایرانی در مدینه از آنجا آغاز می شود .
همچنین به مسجد ذوقبلتین و از آنجا به مساجد قبا ، سبعه ، مشربه ام ابراهیم رفته ضمن زیارت و اقامه نماز نحوه عمل کاروان ها در این زمینه بررسی نمود و در این رابطه با برخی زائرین و حجاج ایرانی گفت و گو کرد و نظرات آنان و عملکرد مسئولان در خدمت رسانی به آنها را جویا شود و نیز به سوالات حاجیان در مباحث مربوطه پاسخ داد.
هم اکنون زیارت دوره دردو نوبت صبح و عصر همچنان برای حجاج مدینه بعد چون گروه نخست حجاج (مدینه قبل ) در حال برگزاری است و فرصتی است تا حاجیان بهره معنوی بیشتری از مدت زمان حضور در مدینه النبی (ص) ببرند.
رئیس سازمان حج و زیارت همچنین در ادامه این بازدیدها از در منطقه یک ستاد مدینه منوره حضور یافت و طی جلسه ای با مدیر و معاون و سایر دست اندرکاران این منطقه به بررسی نقاط ضعف و قوت خدمات دهی بویژه در حوزه هتلها و مانند آن پرداخت .
در این جلسه ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه منوره و ساداتیان مدیر منطقه یک مدینه مباحثی را مطرح و گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دادند.
رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه این مباحث و ارزیابی ها به صورت کامل مستند تا در بازگشت برای بهبود و تقویت امور در سال آتی ، موردپیگیری قرار گیرد .
وی همچنین تاکید کرد : خدمات دهی در مدت زمان باقیمانده نه تنها نباید دچار کوچکترین خدشه ای شود بلکه باید بهتر از گذشته و با قوت ادامه یابد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.