پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

میهمانان عراقی سازمان حج و زیارت به زیارت کریمه اهل بیت(ع) رفتند

میهمانان عراقی سازمان حج و زیارت به زیارت کریمه اهل بیت(ع) رفتند

دکتر لوا السمیسم وزیر گردشگری و آثار باستانی عراق و هیئت همراه عراقی که به دعوت رسمی سازمان حج و زیارت به ایران سفر کرده اند، برای زیارت حضرت فاطمه معصومه(ع)  عصر روز دوشنبه راهی شهر مقدس قم شدند.

وزیر گردشگری عراق که با هیئت کارشناسی عراقی با همراهی نماینده سازمان حج و زیارت در عراق و جمعی از مسئولین این سازمان به شهر مقدس قم سفر کرد در بدو ورود به این شهر مورد استقبال گرم اکبر رضایی مدیریت حج و زیارت استان قم قرار گرفت.

بر اساس این گزارش هیئت عراقی در حرم حضرت معصومه (ع) حضور یافته و پس از زیارت به فاتحه خوانی بر مزار علمای بزرگ ایرانی مدفون در حرم حضرت معصومه (ع) از جمله مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت پرداختند.

دکتر لوا السمیسیم و هیئت عراقی پس از این به دیدار آیت الله شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران و همچنین به ملاقات با علامه کمال حیدری و آیت الله سید کریم صدر از علمای عراقی ساکن شهر مقدس قم پرداختند.

گفتنی است هیئت عراقی بعد از این برای زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی و حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی پیش از ظهر امروز از قم راهی تهران خواهند شد.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.