پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ایجاد جنگ در سوریه موجب تحکیم وحدت شیعه و سنی دراین کشور شد

 ایجاد جنگ در سوریه موجب تحکیم وحدت شیعه و سنی دراین کشور شد
مدیرفرهنگی دفتر رهبر معظم انقلاب و دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در سوریه گفت: بر خلاف ترفندهای دشمنان و استکبار جهانی، ایجاد جنگ در سوریه موجب تحکیم وحدت بین شیعه و سنی، علوی ها و مسیحی ها در این کشور شد.
محسن خزاعی روز چهارشنبه در مشهد اظهار کرد: دشمنان تصور می کردند با ایجاد جنگ و حمایت از تروریست های افراطی می توانند در این کشور تفرقه ایجاد کرده و یا به حکومت آن ضربه بزنند ولی نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه مردم سوریه با افزایش اتحاد و همدلی در کنار دولت از کشور خود در برابر ددمنشی های عوامل دشمنان دفاع می کنند.
وی گفت: مردم سوریه عامل اصلی بروز این جنگ را استکبار جهانی و از جمله رژیم صهیونیستی می دانند و بر این باورند باید برای دفاع از دین مبین اسلام مردانه در برابر سیاست های خصمانه دشمنان ایستادگی کنند.
وی اظهار داشت: از ابتدای جنگ حتی یک مرتبه نماز جماعت و برنامه های مذهبی در حرم حضرت زینب (س) تعطیل نشد و این آیین با حضور مشتاقان اهل بیت (ع) به طور مرتب برگزار می شود.
خزاعی گفت: برخلاف خواست دشمنان، این جنگ موجب افزایش بیش از پیش محبوبیت بشار اسد رییس جمهوری سوریه شده است.
وی اظهار داشت: بازسازی عتبات عالیات و حرم های سلاله های پاک ائمه معصومین (ع) در این کشور به محض فروکش کردن ابعاد جنگ در سوریه، در دستور کار قرار دارد که ابتدا بازسازی حرم حضرت سکینه (س) که در این جنگ ۷۰ درصد آسیب دیده، آغاز می شود.
روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.