پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خدمات بیمه ای و درمانی زائران اربعین رصد و نظارت خواهد شد

خدمات بیمه ای و درمانی زائران اربعین رصد و نظارت خواهد شد
مسئول دفتر بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت از نظارت و رصد دائم خدمات بیمه ای و درمانی زائران کشورمان در پایانه های مرزی و حتی خاک کشور عراق در موسم اربعین خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ ناصر شاهنده مسئول دفتر بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت در خصوص برنامه ریزی های این دفتر برای ایام اربعین حسینی اظهار کرد: ما به عنوان یکی از کارگروههای کمیته ثبت نام و اعزام اربعین حسینی به فعالیت می پردازیم.

وی افزود: در حال حاضر برنامه ریزی ها برای حضور فعال در ایام اربعین حسینی انجام گرفته و تیمهای کارشناسی مجرب و با تجربه در پایانه های مرزی و حتی کشور عراق فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه های پیش رو در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه ها بحث نظارت بر حسن انجام اجرای تعهدات شرکت منتخب بیمه گر است.

به گفته شاهنده، پایگاهها و ایستگاه های بیمه ای برای این ایام راه اندازی می شود که تیم های بازرسی و نظارت و ارزشیابی ما به این پایگاهها سرکشی می کنند و عملکرد شرکت بیمه ای و تعهدات آن را مورد بررسی قرار می دهند.

وی افزود: ضمن اینکه گزارشهای مردمی هم در خصوص موضوع بیمه اربعین مورد رسیدگی قرار می گیرد و منتظر گزارشهای زائران هستیم.

مسئول دفتر بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در ایام پیش رو نظارت و بازرسی از عملکرد هئیت پزشکی انجام می گیرد، گفت: تیمهای ما موضوع رصد، نظارت و رسیدگی به خدمات را مورد بررسی کارشناسی قرار می دهند تا مشکلی در ارائه خدمات مدنظر وجود نداشته باشد.

شاهنده تاکید کرد: در ایام اربعین حسینی امسال به طور جدی و دقیق موضوع نظارت و رصد بر امور بیمه ای و درمانی را مدنظر قرار می دهیم.

وی تصریح کرد: به غیر از برنامه های ذکر شده از سوی دفتر بازرسی، ارزشیابی و نظارت بر حسن انجام وظایف عوامل سازمان حج و زیارت در مرزها و عراق نیز رسیدگی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: نظارت بر انجام وظایف دست اندرکاران بیمه ای، خدمات درمانی و عوامل سازمان بخش هایی از برنامه های ما در ایام پیش رو است.

وی افزود: زائران می توانند برای ارائه شکایات و گزارشها به سامانه bazresi.haj.irمراجعه نمایند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.