پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تازه ترین آمار ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح

تازه ترین آمار ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت عتبات سازمان حج و زیارت از نام نویسی حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از مشتاقان زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح خبرداد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی با اشاره به ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح گفت: درگاه اینترنتی سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir/ با خدمات دهی مناسب در خدمت متقاضیان است.

وی افزود: متقاضیان سفر اربعین حسینی می توانند از طریق دفاتر خدمات زیارتی سازمان حج و زیارت در سراسر کشور یا حتی از طریق اینترنت خانگی به این سامانه وصل شوند و عملیات نام نویسی را به سهولت انجام دهند.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تاکنون «عصرامروز دوشنبه هشتم شهریورماه » حدود یک میلیون و 500 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، گفت: پیش بینی می شود که در روزهای آتی بر تعداد ثبت نام کنندگان افزوده شود؛ به متقاضیان توصیه می کنیم که نام نویسی خود را به روزها و ساعات آخر موکول نکنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به ترتیب استانهای تهران، خوزستان اصفهان و خراسان رضوی در صدر ثبت نام کنندگان در سامانه سماح قرار دارند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.