پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تاکنون یک میلیون و 670 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند

تاکنون یک میلیون و 670 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تا عصر امروز«سه شنبه نهم مهر ماه» بیش از یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر از متقاضیان زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، گفت: متقاضیان این سفر معنوی ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین صحبت‌الله رحمانی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح گفت: درگاه اینترنتی سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir/ با خدمات دهی مناسب در خدمت متقاضیان است.

وی افزود: متقاضیان سفر اربعین حسینی می توانند از طریق دفاتر خدمات زیارتی سازمان حج و زیارت در سراسر کشور یا حتی از طریق اینترنت خانگی به این سامانه وصل شوند و عملیات نام نویسی را به سهولت انجام دهند.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به تعداد متقاضیان سفر به اربعین حسینی اظهار داشت: سازمان حج و زیارت به عنوان متولی ثبت‌نام و اعزام زائران اربعین، از تمامی زائران درخواست می کند که ثبت نام در سامانه سماح را به روزهای نزدیک به اربعین موکول نکنند.
وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر از زائران اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، گفت: خوشبختانه مشکلی در روند ثبت‌نام در سامانه وجود ندارد و روند ثبت اطلاعات به سهولت انجام می گیرد.

وی با اشاره به استان‌هایی که بیشترین متقاضی سفر به عتبات را دارند، خاطر نشان کرد: تاکنون استان‌های تهران، خورستان، اصفهان، خراسان رضوی و فارس بیشترین متقاضی سفر به پیاده‌روی اربعین را داشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی گفت: امیدواریم تمامی زائران برای بهره‌مندی از خدمات بیمه و درمان در سامانه سماح ثبت‌نام کنند. علاوه‌بر این به زائران توصیه می‌کنیم که حتما با در دست داشتن گذرنامه معتبر به مرزها مراجعه کنند تا دچار مشکل نشوند.








امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.