پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سامانه ارتباطی رایگان ویژه زائران اربعین بدون نیاز به اینترنت

سامانه ارتباطی رایگان ویژه زائران اربعین بدون نیاز به اینترنت
سامانه اعلام وضعیت ویژه زائران اربعین برای ثبت و مشاهده وضعیت و ارتباطات زائران بدون نیاز به اینترنت و به صورت رایگان ارائه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ زائران اربعین می‌توانند با نصب یا بروزرسانی اپلیکیشن بله (از گوگل پلی یا کافه‌بازار) و بدون نیاز به خرید سیم‌کارت عراقی و از طریق سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل در ایران و عراق وضعیت خود را ثبت و یا وضعیت عزیزان خود را مشاهده کنند.

یکی از مشکلاتی که زائران ایرانی در سال‌های گذشته در این ایام داشتند، برقراری ارتباط در کشور عراق با ایران یا داخل عراق بود. امسال اپلیکیشن بله توانسته است این مشکل را حل کند و به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

بر اساس این گزارش، زائران ایرانی برای برقراری ارتباط با خانواده و آشنایان خود دیگر لازم نیست سیم‌کارت عراقی خریداری کنند و آنها تنها از طریق سیم‌کارت‌های ایرانی خود می‌توانند به‌راحتی، به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به اینترنت (بر بستر USSD ) با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

این ویژگی در صفحه ویترین اپلیکیشن بله در دسترس کاربران قرار دارد و زائران برای استفاده از آن باید آخرین نسخه این اپلیکیشن را از بازارهای معتبر اندرویدی نصب یا به‌روزرسانی کنند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.