پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آغاز هفتمین دوره ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان

آغاز هفتمین دوره ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی عتبات دانشگاهیان از روز شنبه (۵ مرداد ماه) در سایت لبیک خبر داد.

به گزارش حج نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی با اشاره به آغاز هفتمین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهیان افزود: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از 5 لغایت 12 مردادماه می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: در مجموع 3600 نفر از دانشگاهیان از 29 مرداد تا نیمه مهرماه به عتبات اعزام خواهند شد که بعد از اتمام زمان ثبت نام،مراسم قرعه‌کشی انجام می‌شود و نتایج آن نیز در سایت لبیک اعلام خواهد شد.
فقیهی خاطرنشان کرد: هزینه سفر به صورت هوایی حدود یک میلیون و 120 هزار تومان و زمینی نیز حدود 800 هزار تومان از تهران است که البته هزینه‌ها باتوجه به دوری و نزدیکی به مرز در شهرستان‌های مختلف متفاوت خواهد بود.
وی افزود:دانشگاهیان اعم از پسران،دختران مجرد با یکی از محارم، زوج های دانشجو،اساتید و کارمندان دانشگاهها می توانند با همراه برای عتبات ثبت نام کنند و همچنین کسانی که در دوره های قبل در عتبات دانشجویی ثبت نام کرده یا اعزام شده اند نیز می توانند در این دوره ثبت نام و اعزام شوند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
فقیهی گفت:با هماهنگی های صورت گرفته ما بین ستاد و بانک قرض الحسنه مهر ایران به زائرین عتبات دانشگاهیان 5 میلیون ریال وام کمک هزینه عتبات اعطا خواهدشد.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.