پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در جلسه مشترک در کنسولگری ایران در نجف؛

آخرین روند اعزام زائران اربعین بررسی شد

آخرین روند اعزام زائران اربعین بررسی شد
در جلسه مشترک در کنسولگری ایران در نجف، آخرین روند اعزام زائران اربعین حسینی بررسی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری؛ هم زمان با حضور گسترده زائران ایرانی در مراسم باشکوه اربعین حسینی، جلسه مشترکی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و حمید مکارم سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف برگزار شد.

براساس این گزارش، ‌در این جلسه که معاونان امور بین الملل و فرهنگی و نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق و شهر نجف اشرف حضور داشتند در خصوص مسائل مختلف فرهنگی، ‌اجرایی و مشکلات زائران بحث و تبادل نظر شد.

این گزارش حاکی است، ‌در این جلسه برخی آسیب ها،‌کاستی ها،‌کمبودها و مسایل زائران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهادهایی برای رفع کاستی ها ارائه و مقرر شد تا مشکلات جمع بندی و در سطح کلان در خصوص آن ها تصمیم گیری شود.

همچنین شرکت کنندگان در این جلسه بر تعامل ارگان ها، ‌نهادها، ‌سازمان ها و ادارت مختلف برای برگزاری باشکوه تر این مراسم معنوی تاکید کردند و خواستار هماهنگی بیشتر و هم افزایی به منظور ارائه خدمت رسانی بهتر و بیشتر به زائران حسینی شدند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.