پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

درهای حرمین عسکریین در آبادان ساخته می شود

 درهای حرمین عسکریین در آبادان ساخته می شود
فرماندار آبادان گفت: به زودی کار ساخت دربهای حرمین عسکریین واقع در کشور عراق در آبادان آغاز می شود.

 

بهرام ایلخاص زاده پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه هماهنگی ساخت درهای حرمین عسکریین در آبادان با اشاره به موضوع استقبال و بدرقه پرشور مردم آبادان از ضریح متبرک امام حسین(ع) که در آن 600 هزار نفر از مردم شرکت کردند، اظهار کرد: این عمل سبب شد تا ما با جرات بیشتری در جهت پذیرش تعهد در انجام سایر امور مرتبط با عتبات عالیات قدم برداریم.

وی با اشاره به تعهد آبادان در ساخت یک جفت از درهای حرمین عسگریین تصریح کرد: این نعمت بزرگی است که به مردم و شهر آبادان عطا شده و باید قدر آن را بخوبی بدانیم و از آن بهره کافی را ببریم.

ایلخاص زاده با بیان اینکه آبادان با تکیه بر مردم و عشقی که آنان به ائمه اطهار دارند ساخت این درها را در دستور کار قرار داده است، یادآور شد: برآورد ساخت درها250 میلیون تومان است که در تاکنون 50 میلیون تومان آن جمع آوری شده است.

فرماندار آبادان ادامه داد: پس از تجهیز کارگاه به زودی استارت کار زده می شود و طبق پیش بینی انجام شده چهار ماه برای انجام این کار زمان تعیین شده است.

ایلخاص زاده گفت: با هماهنگیهای صورت گرفته، قدمگاه امام رضا(ع) به عنوان محل کارگاه ساخت درهای حرمین عسکریین در نظر گرفته شده تا ضمن ساخت درها مردم نیز بتوانند از برکات معنوی آن استفاده کنند.

وی افزود: همچنین به منظور کمک به جمع آوری، تشویق و ترغیب مردم در ارائه کمکهای نقدی خود برای ساخت درها، هیئت امنایی متشکل از 30 نفر از بزرگان و سران عشایر منطقه تشکیل شده است.

ایلخاص زاده اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان برای تردد به محل ساخت درها (قدمگاه امام رضا) شهرداری آبادان اقدام به دایر کردن ایستگاه اتوبوس برای جابجایی مردم به این مکان خواهد کرد.

 

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.