پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت اعلام کرد

فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع

فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع

سازمان حج و زیارت با صدور فراخوان عمومی از تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت کرد تا نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: پیرو فراخوان های قبلی این سازمان، از کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی reserve.haj.ir ، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.
هدف از این فراخوان آن است که ودیعه‌گذاران حج تمتع ، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روز رسانی نمایند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج ، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه های آموزشی و توجیهی و ... امکان‌پذیر گردد. 
بر اساس این اطلاعیه ، ودیعه‌گذاران حج تمتع می توانند شخصا به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام نموده و یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت با پرداخت مبلغ پنجاه هزار ریال (پنج هزار تومان) نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود، اقدام نمایند.
گفتنی است این فراخوان به معنی اعلام اولویت های حج سال آینده نبوده و اولویت های تشرف به حج سال 1399 به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد. 
 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.