پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ارائه خدمت کادر درمانی هلال‌احمر به یک‌میلیون و ۸۰۷ هزار زائر در اربعین۹۸

ارائه خدمت کادر درمانی هلال‌احمر به یک‌میلیون و ۸۰۷ هزار زائر در اربعین۹۸
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ارائه یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۸۶ مورد خدمات به زائران از سوی کادر درمانی هلال‌احمر در اربعین ۹۸ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر؛ دکتر محمدتقی حلی‌ساز با اعلام آخرین آمار ارائه خدمات کادر درمانی هلال‌احمر به زائران حسینی در اربعین ۹۸، گفت: بر این اساس از ۱۴ تا ۲۹ مهرماه، یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۸۶ مورد خدمات ارائه شده که از جمله آنها ۶۲۹ هزار و ۵۹۷ مورد ویزیت، یک میلیون و۹۳ هزار و ۷۹۳ مورد ویزیت داروخانه، ۱۹۶ هزار و ۳۷۵ مورد داروهای قابل ارائه بدون نسخه و ۲۰۰ هزار و ۴۲۴ مورد تزریقات بوده است.

وی با اشاره به تست فشارخون وقند خون ۵۰ هزار و۴۴۵ زائر از ابتدای ارائه خدمات درمانی هلال احمر در اربعین ۹۸، افزود: همچنین ۷۴ هزار و ۱۴۵ مورد پانسمان، ۲۹ هزار و ۲۱۱ مورد سرم‌تراپی، ۵ هزار و ۴۹۲ مورد نوار قلب، ۲ هزار و ۲۷۷ مورد گچ و آتل‌بندی و ۳۹۷ مورداکسیژن تراپی از دیگر موارد مهمترین خدمات ارائه شده به زائران در اربعین ۹۸ است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با تقدیر از خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه تمامی کادر امدادی و درمانی هلال‌احمر در اربعین ۹۸، گفت: در ۱۶ روز ارائه خدمات به زائران، ۸۸۶ مورد اعزام به بیمارستان‌های عراق و ۵۹۳ مورد اعزام به ایران داشته‌ایم.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.