پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت

۱۰ هزار زائر ایرانی در شب‌های قدر در عتبات عالیات حضور دارند

۱۰ هزار زائر ایرانی در شب‌های قدر در عتبات عالیات حضور دارند

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده است ۱۰ هزار نفر زائر ایرانی در شب‌های قدر در عتبات عالیات حضور دارند.

مسعود اخوان در خصوص تأمین امنیت زائران ایرانی عتبات عالیات گفت: دولت عراق نهایت تلاش خود را به عمل آورده است که امنیت زائران ایرانی را تأمین کند و ما هم بر اساس قراردادی که با شرکت‌های امنیتی عراق داریم آنها هم نسبت به تأمین امنیت زائران ایرانی اقدام می‌کنند و انشاءالله مشکلی در این زمینه ایجاد نمی‌شود.

وی افزود : زائرانی که از اول تا 28 مردادماه به عتبات عالیات اعزام می‌شوند اعزام آنها بدون پیش ثبت نام است و از 29 مرداد تا اول مهر ماه پیش ثبت‌نام‌ها انجام و اولویت‌ها مشخص شده است و افراد نسبت به تعیین کاروان‌های خود نیز اقدام کرده‌اند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌سازی که در کشور عراق انجام شده است مشکل خاصی در اعزام‌ها وجود ندارد و تمام افرادیکه ثبت‌نام کنند به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

اخوان تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در ایام پرفضیلت شب‌های قدر پیش بینی می‌شود که در این ایام 5 هزار زائر ایرانی در کربلای معلی و 5 هزار زائر ایرانی هم در نجف اشرف حضور داشته باشند.

 

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.