پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سخنان رهبر انقلاب در خصوص مسائل اخیر بسیار روشنگرانه بود

سخنان رهبر انقلاب در خصوص مسائل اخیر بسیار روشنگرانه بود
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با سخنرانی روشنگرانه خودشان بسیاری از دغدغه ها را برطرف کردند و امیدواریم که مسئولان نظام نیز در این خصوص تدابیر لازم را پیش‌بینی کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جلسه شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری ، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: امیدواریم با توجه به برخی مباحث صورت گرفته در زمینه تغییر قیمت بنزین و ابراز نگرانی مردم در خصوص افزایش گرانی ها، تدابیر هوشمندانه از سوی مسئولان صورت بگیرد تا این نگرانی برطرف شود.

وی افزود: متاسفانه دشمنان در تلاش هستند تا به بهانه های مختلف از برخی مشکلات رخ داده، سوء استفاده کنند، از این رو ضرورت دارد تا مردم هوشیاری بیشتری به خرج بدهند و در دام افراد فریب خورده قرار نگیرند؛ خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با سخنرانی روشنگرانه خودشان بسیاری از دغدغه ها را برطرف کردند و امیدواریم که مسئولان نظام نیز در این خصوص تدابیر لازم را پیش بینی کنند.

در ادامه این جلسه آقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت گزارشی در خصوص برنامه های حوزه عتبات و حج ارائه کرد و همچنین درباره برخی اتفاقات روزهای اخیر گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار هوشمندانه بود و برای همگان فصل الخطاب است و ان شاالله جای نگرانی خاصی وجود ندارد.

همچنین حجت الاسلام صحبت الله رحمانی مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در این جلسه از آسیب شناسی فعالیت های صورت گرفته در حوزه اربعین خبر داد و اظهار کرد: طبق دستور رئیس سازمان حج و زیارت این آسیب شناسی از قبل در استان ها با موکب های شاخص در موضوع ثبت نام، اعزام، بیمه، امداد گمشدگان و هلال احمر انجام گرفته است و در روزهای آینده این آسیب شناسی نهایی خواهد شد.

همچنین در این جلسه ادامه بررسی کلیات حج 99 صورت گرفت و آقای اکبر رضایی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت گزارشی در این خصوص ارائه کرد و گفت: برای بهبود روند اعزام و اسکان زائران در حج تمتع، برنامه‌ریزی های مختلفی صورت گرفته که در این زمینه آسیب شناسی‌های لازم را انجام داده‌ایم و طبق جدول تعیین شده پیش خواهیم رفت.

در بخش بعدی جلسه دکتر محمدتقی حلی‌ساز رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خصوص فعالیت های و عملکرد این مرکز در اربعین گزارشی ارائه کرد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.