پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

«بسیج» شجره طیبه ای که استکبار را به زانو درآورده است/پیشرفت کشور با تفکر بسیجی

«بسیج» شجره طیبه ای که استکبار را به زانو درآورده است/پیشرفت کشور با تفکر بسیجی
وحدت، بصیرت، ایمان، ولایتمداری، ایثار، شهامت، از خودگذشتگی، جوانمردی، پایبندی به آرمان های انقلاب، دشمن شناسی، امر به معروف، دانش افزایی، استکبار ستیزی و شهادت، بخشی از خصیصه های بسیجیانی محسوب می شود که همیشه و هرلحظه یاری رسان ایران اسلامی هستند و به راستی حضرت امام خمینی (ره) آنان را «لشکر مخلص خدا» دانسته اند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ در پنجم آذر سال ۱۳۵۸، امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفان را صادر فرمودند. فاصله 29 آبان تا 5 آذر نیز بر همین اساس، در تقویم رسمی کشورمان به عنوان هفته بسیج نام گذاری شده است.

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان محسوب می شود که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

بی شک بعد از چهار دهه از گذشت انقلاب شکوهمند اسلامی، بسیج به عنوان شجره ای طیبه در تاریخ این نظام می درخشد و با هدف گذاری در زمینه های عقیدتی، دفاعی، امر به معروف، سازندگی، اقتصاد مقاومتی، علمی، فرهنگی، جهادی و ....مبتنی بر نگاه اعتقادی حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری و براساس آرمانهای انقلاب، پای در راهی گذارده که مورد رضایت دشمنان و مستکبران جهان نیست.

دشمنان انقلاب و نظام اسلامی این روزها از انسجام و شکل گیری ارتش مردمی و بیست میلیونی بسیج که در عرصه های مختلف وارد شده است واهمه دارند؛ اغراق نیست اگر بگوییم تعداد نفرات این شجره طیبه روزبروز در حال افزایش است و در حال حاضر بخش قابل توجهی از مردم خوب کشورمان بسیجی هستند چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب:«هریک از آحاد قشرهای مختلف جامعه که دارای روحیه حساس مسئولیت و ایمان باشد, بسیجی است.»

به طور حتم تفکر و رویکرد بسیجی که ثمره آن را در سالهای دفاع مقدس، سازندگی و دهه های گذشته و کنونی کشور مشاهده کرده ایم، هر لحظه در حال رشد و گسترش می باشد و این نیروی برآمده از بدنه مردم، امروز چشم استکبار را درآورده و راه را برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی می پیماید.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.