پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

795 نفر از کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری بسیجی فعال هستند/ثبت نام بیش از 72 هزار نفر کارگزاران و عوامل زیارتی در عضویت بسیج سازمان

795 نفر از کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری بسیجی فعال هستند/ثبت نام بیش از  72 هزار نفر کارگزاران و عوامل زیارتی در عضویت بسیج سازمان
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بین الملل سازمان حج و زیارت«امت واحده»، آخرین آمار اعضای بسیجی سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری را اعلام و تاکید کرد که کارگزاران و عوامل زیارتی، عضو بسیج هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ سهراب فولادوند فرمانده مرکز مقاومت بسیج بین الملل سازمان حج و زیارت«امت واحده» با اشاره به هفته بسیج و فعالیت بسیجیان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری، گفت: 795 نفر از کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری عضو فعال مرکز بسیج هستند و این مایه افتخار است که بخش قابل توجهی از کارکنان، مفتخر به عضویت در این مرکز هستند.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی در این مرکز به خوبی انجام می گیرد، گفت: بخش قابل توجهی از کارگزاران و عوامل زیارتی یعنی بیش از 72 هزار نفر نیز عضو بسیج هستند و نام خود را در این مرکز ثبت کرده اند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بین الملل سازمان حج و زیارت با بیان اینکه فعالیت سازمان حج و زیارت در زمینه زیارتی و فرهنگی محسوب می شود ، تصریح کرد: با توجه به نقش اساسی سازمان در حوزه فرهنگی و زیارتی، کارکنان بسیجی توانسته اند با روحیه ای فرهنگی و برگرفته از آموزه های دینی و انسانی به خدمات رسانی بپردازند.

وی تاکید کرد: بسیجیان سازمان حج و زیارت بدون هرگونه چشمداشت و برای رضایت خداوند و خدمت به خلق، به فعالیت می پردازند.

فولادوند به مراسم هفته بسیج اشاره کرد و گفت: این مراسم در هفته پیش رو با حضور مسئولان سازمان، بعثه مقام معظم رهبری و کارکنان بسیجی و همیشه در صحنه برگزار می شود.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.