پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تواضع و تعبد حاج قاسم زبانزد همگان بود

تواضع  و تعبد حاج قاسم زبانزد همگان بود
نماینده ولی فقیه درنیروی قدس سپاه درمراسم یادبود هفتمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی درمجموعه حج وزیارت با برشمردن برخی ویژگی های این شهید بزرگوار اظهار داشت: تواضع و تعبد حاج قاسم زبانزد همگان بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری؛ حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران امروز درمراسم هفتمین روز شهادت سردار سلیمانی در جمع نمازگزاران و کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با بیان بخشی از خاطرات خود از این شهید بزرگواراظهار داشت: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در برابر خداوند متعال انسانی متعبد و در برابر مردم وجامعه متواضع بود.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در طول عمر با برکتش و دوران هشت سال دفاع مقدس نگاهی الهی به مسائل داشت، افزود: ایشان شجاعت و اخلاص خاصی داشت و آزاد سازی ارتفاعات فوق استراتژیک منطقه قلاویزان در عملیات کربلای یک از جمله اقدامات شجاعانه حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ثارالله بود که در تاریخ ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران، انس با قرآن کریم، راز و نیاز با پروردگار متعال، اقامه نماز شب و دائم الذکر بودن را از دیگر ویژگی های معنوی شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و عنوان کرد: هر چند جهاد ایشان خود بزرگترین ذکر بود؛ اما افزون بر آن همیشه به ذکر و راز و نیاز با باریتعالی مشغول بود و به همگان توصیه می کرد که ارتباط شان را با خدا افزایش دهند.

وی از ارتباط با خانواده شهدای مقاومت و دفاع مقدس و انس با فرزندان شهدا بعنوان دیگر ویژگی های برجسته شهید سلیمانی نام برد و اظهار داشت: ایشان هرگز خود را به تشریفات اداری و حفاظتی محدود نمی کرد و ارتباطش با فرزندان شهدا هیچ وقت ترک نشد و این ارتباط تا شهادتش استمرار یافت.

حجت‌الاسلام شیرازی تصریح کرد: شهید سلیمانی در میدان جنگ ترس در وجودش راه نداشت، او چهل سال در میدان مبارزه بود و همیشه در خط مقدم حضور می یافت.

وی تاکید کرد: تواضع و تعبد حاج قاسم زبانزد همگان بود، او هیچ وقت به دنبال منیت نبود و با وجود اینکه موفقیت های زیادی در جنگ های مختلف بدست آورد هرگز از این پیروزی ها برای امور دنیوی و مادی خود استفاده نکرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.