پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پخت دو هزار پرس غذای گرم در هر وعده برای سیلزدگان سیستان و بلوچستان

پخت دو هزار پرس غذای گرم در هر وعده برای سیلزدگان سیستان و بلوچستان
معاون سازمان حج وزیارت با اشاره به اعزام تیمهایی از حج و زیارت برای کمک و خدمت به سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این تیم ها در شروع فعالیت در هر وعده 2 هزار پرس غذا پخت و بین سیلزدگان توزیع می کنند.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ آقای قربان میرزایی افزود : چند تیم هم اکنون کارگزاران ونیروهای حج و زیارت استان های سیستان و بلوچستان و نیز خراسان جنوبی به عنوان استان معین اعزام شده است.
وی عنوان کرد : تیمی هم از سازمان مرکزی در این مناطق حضور یافته تا با هماهنگی با ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان نسبت به مدیریت و توسعه ارتقا سطح خدمت رسانی به سیلزدگان به تناسب نیاز و شرایط اقدام نمایند.
وی اظهار کرد : پخت و توزیع غذای گرم از دیروز با استقرار تیم ها در روستای نگور و برخی دیگر از مناطق آغاز شده و بخشی از منابع لازم هم از محل کمک های خیرین و کارگزاران تامین گردیده است.
وی تصریح کرد : هم اکنون حج و زیارت استان های کرمان و یزد هم آمادگی لازم برای اعزام نیرو و خدمت رسانی به سیلزدگان را دارد و در صورت اعلام نیاز ؛ فوری اقدام می شود.
وی عنوان کرد : همچنین نمایندگی مقام معظم رهبری در حج و زیارت هم نمایندگانی را در حوزه اهل سنت در کنار این تیم ها در مناطق سیلزده مستقر کرده تا نسبت به ارائه خدمات فرهنگی و دینی و شرعی مورد نیاز سیلزدگان اقدام نمایند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.