پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت: امام خمینی (ره) شاخص انقلابی گری و انقلابی بودن است

رییس سازمان حج و زیارت: امام خمینی (ره) شاخص انقلابی گری و انقلابی بودن است
رییس سازمان حج و زیارت گفت : امام خمینی (ره) نه تنها معمار انقلاب اسلامی بود بلکه معیار و شاخص انقلابی گری و انقلابی بودن است.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت روز چهارشنبه در حاشیه آیین تجدید میثاق مدیران، کارکنان و کارگزاران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا ابراز امیدواری کرد : در دهه فجر انقلاب اسلامی که تمام مردم با آرمانها، روش و منش امام بیعت مجدد می کنند، دهه ای برای احیای ارزشهای انقلاب اسلامی باشد.
وی عنوان کرد : در این راستا باید همه برای تداوم راه حق و عزت‌آفرین انقلاب اسلامی وآرمان های امام (ره) تلاش کنیم که استقلال ،ایستادگی بر ارزش ها و حراست از آنها و امید به آینده ای روشن را به ما آموخت و هدیه کردند.
وی ادامه داد : در این راستا با استعانت از خداوند متعال تلاش می کنیم و همه توان خود را حفظ عزت و سربلندی این نظام و کشور و آبادانی این سرزمین به کار می بندیم .
وی در ادامه با اشاره به اینکه امام(ره) مبتکر، ابداع کننده و احیا کننده حج ابراهیمی بود، گفت : حجی که شاید تا قبل آن فقط صورت و شکل ظاهری از آن باقی مانده بود، امام (ره) با حرکت خود تبدیل به پیش زمینه ای برای شکل گیری امت واحده اسلامی و تعامل بین مسلمانان تبدیل کردند
وی با بیان اینکه شاکر و قدردان امام (ره) برای تحول عظیمی که در حوزه حج و زیارت به وجود آوردند، هستیم ، اظهار کرد : الحمدالله این حرکت در جهت تعامل بین مسلمانان همچنان ادامه دارد.
وی تصریح کرد: امروز در این آیین و تجدید میثاق با امام (ره) و شهدا ،پیمان می بندیم که در حوزه حج و زیارت آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی را دنبال کنیم و بر روش و سیره ایشان حرکت کرده و انقلابی واقعی باشیم .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.